English

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان خبر داد:

نصب ۳۷۰۰ دستگاه کنتور هوشمند از ابتدای امسال در استان اصفهان

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان با اعلام خبر نصب سه هزار و 700 دستگاه کنتور هوشمند در استان اصفهان از ابتدای امسال ،گفت: تاکنون 224 حلقه چاه غیر مجاز نیز با اخذ مجوزهای قانونی و قضایی پردر استان شده است.

نصب 3700 دستگاه کنتور هوشمند از ابتدای امسال در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، مسعود میر محمد صادقی از پر و مسدود شدن 41 هزار حلقه چاه غیرمجاز تا سال 1395 در کل کشورخبر داد و در این خصوص خاطرنشان کرد: با همکاری مردم، کشاورزان و دستگاه های اجرایی  در کل کشور 77 درصد برنامه پیش بینی شده محقق عملی شد.

وی خاطرنشان ساخت در راستای حفاظت از منابع آب زیرزمینی موجود، تا کنون 3700 کنتور هوشمند بر روی چاه های مجاز استان اصفهان نصب شده است و تا پایان سال 96 این رقم به 7396 دستگاه می رسد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان در رابطه با طرح احیا و تعادل بخشی در استان اصفهان گفت: در مقایسه نمودار عملکرد شرکت های آب منطقه ای ، شرکت آب منطقه ای اصفهان در رتبه دوم کل کشور قرار گرفته است و ضمن تشکر از همه مشارکت کنندگان در این طرح  خواستار راهکارهایی از طرف همکاران برای بر طرف شدن موانع و مشکلات در جهت ارتقای همه شاخص ها شد.

در این جلسه گزارش طرح ساماب و انجام آن در دفاتر پیشخوان ارائه شد و مقرر شد به زودی به صورت پایلوت در شهرستان اصفهان عملیاتی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه