English

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان خبر داد:

دولت دوازدهم کوچک ساختن بدنه دولت را در دستور کار قرار دهد

سید عبدالوهاب سهل‌آبادی در نخستین همایش تجارت الکترونیک ، پست هوشمند و صنعت افزود:حجیم شدن بدنه دولت طی چند دهه اخیر باعث افزایش هزینه‌های جاری‌شده است و مهم‌ترین گام دولت دوازدهم کاهش هزینه‌های جاری از آغاز کاری رسمی است.

دولت دوازدهم کوچک ساختن بدنه دولت را در دستور کار قرار دهد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، وی تفویض اختیار سازمان‌های دولتی به تشکل‌های بخش خصوصی را  عامل کوچک شدن دولت و به دنبال آن کاهش  هزینه‌های دولت دانست و گفت: در بخش اصناف امروز شاهد مدیریت بیش از 3 میلیون واحد صنفی در کشور با نظارت اتحادیه‌ها  هستیم.

وی تصریح کرد: تشکل‌های خصوصی ازجمله اتاق بازرگانی،خانه صنعت و معدن،انجمن‌ها و کانون کارفرمایان و اتاق اصناف می‌توانند بخشی از وظایف دولت را باکیفیت بیشتر انجام دهند.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان از راه‌اندازی مرکز رشد صادرات در استان اصفهان در اتاق بازرگانی خبر داد و گفت:استان اصفهان با داشتن 8 هزار واحد صنعتی همواره نقش مؤثری در تولید کالاهای صنعتی دارد و تنها 30 درصد ظرفیت تولید آنان در کشور قابل‌فروش است و مابقی بایستی صادر شود.

سهل آبادی با اشاره به ظرفیت کارگوترمینال فرودگاه اصفهان گفت:پست می‌تواند از این کارگو برای حمل بسته‌های پستی استفاده کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه