English

در نشست سرپرست کانون با فرمانداران سیاهکل و رودبار تاکید شد؛

ضرورت افزایش گستره و کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های کانون

سرپرست کانون استان گیلان گفت: کانون پرورش فکری سابقه‌ای روشن در حوزه‌ی فرهنگ دارد و نگاه ویژه به تمامی مخاطبان از شاخصه‌های فعالیت‌های این مجموعه‌ی فرهنگی است.

ضرورت افزایش گستره و کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های کانون

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، اسفندیار ضیائی طی این دیدار‌ها که درادامه نشست‌ با مدیران استانی و به منظور ایجاد بستر‌های مناسب برای افزایش، به‌سازی و تجهیز فضا‌های آموزشی و هم‌چنین، بهره‌گیری از ظرفیت‌های دیگر دستگاه‌ها برای ارایه‌ی هرچه بهتر فعالیت‌های فرهنگی، ادبی، هنری و پژوهشی کانون به مخاطبان صورت‌گرفت، به ارایه‌ی گزارشی از عملکرد و چشم‌انداز فعالیت‌های این دستگاه فرهنگی پرداخت.

وی در همین زمینه با اشاره به پیشینه و تاثیر‌گذاری فعالیت‌های کتاب‌محور کانون درارتقای توان‌مندی کودکان ونوجوانان گفت: کانون پرورش فکری سابقه‌ای روشن در حوزه‌ی فرهنگ دارد و نگاه ویژه به تمامی مخاطبان از شاخصه‌های فعالیت‌های این مجموعه‌ی فرهنگی است.

ضیائی هم‌گامی با فن‌آوری‌‌های روز و بستر‌سازی فرهنگی را از رسالت‌های کانون دانست و با یادآور‌شدن نقش و اهمیت هم‌گرایی در پیشبرد اهداف، بر ضرورت افزایش همکاری‌های متقابل تاکید‌کرد.

اسفندیار ضیائی در این دیدار‌ها که با همراهی مربی مسوولان مراکز صورت‌گرفت، از خواسته‌های مراکز فرهنگی هنری سخن‌گفت و با یادآور‌شدن ظرفیت‌های گسترده مربیان کانون توضیح‌داد: استفاده بهینه از توان‌مندی‌‌ها نیازمند ایجاد بستر‌های مناسب است و دراین مسیرافزایش فضا‌های آموزشی و به موازات آن فراهم‌سازی فرصت‌های تازه به این امر کمک‌‌می کند.

سرپرست کانون گیلان  از فعالیت دومین کتاب‌خانه سیار روستایی کانون گیلان در رودبار خبرداد.

اسماعیل میرغضنفری، فرماندار شهرستان رودبار به تعلق خاطرخود به فعالیت‌‌های فرهنگی اشاره و با بیان این‌که شکل‌گیری فرهنگ نیازمند تلاش و پیگیری است تصریح‌کرد: کارفرهنگی کاردل و و گام‌برداشتن در این مسیر نیازمند عشق و علاقه فراوان است.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودبار افزود: فعالیت‌فرهنگی محدود به زمان و گروه سنی خاصی نیست و فرصتی ارزش‌مند برای فعالیت در عرصه‌ای است که خروجی و نتیجه مثبتی درپی خواهدداشت.

فرماندار رودبار به  نقش دستگاه‌های فرهنگی هم‌چون کانون و مربیان آن را در فرهنگ‌سازی اشاره و خاطرنشان کرد : ایجاد لذت و امنیت در مخاطب از شاخصه‌های مربیان کانونی است وحضور کودکان و نوجوانان درکانون به یقین زمینه‌ی رشد و تعالی آنان را فراهم‌می کند.

وی گفت : افزون بر علاقه‌مندی به فعالیت‌های فرهنگی، از رسالت‌های مدیران اجرایی است که در جهت پیگیری خواسته‌های دستگاه‌ها حرکت‌کنند و بر این اساس همراهی با کانون پرورش فکری از اولویت‌هایی است که از سوی مسوولان شهرستان دنبال می شود.

در ادامه این نشست که در محل فرمانداری رودبار صورت‌گرفت، مربی مسوولان مراکز فرهنگی هنری منجیل، رودبار و رستم آباد به بیان خواسته‌ها‌ی مراکز پرداخته و از هشت بار حضور این مسوول استانی درکانون، طی فعالیت ‌هفت ماهه وی در فرمانداری رودبارقدردانی کردند.

رضا اسلامی، فرماندار سیاهکل نیز در دیدار با اسفندیار ضیائی از اهمیت فعالیت‌های فرهنگی به ویژه در حوزه کودک ونوجوان سخن گفت و با اشاره به پیشینه فرهنگی و هنری سیاهکل گفت: فعالیت در حوزه فرهنگ نیازمند حضور مدیران فرهنگی است و حضور مدیری فرهنگی در کانون نوید‌بخش افق ‌های تازه‌ای درهمکاری‌های متقابل است.

فرماندارسیاهکل  درادامه سخنان خود فعالیت فرهنگی را عبادت توصیف‌کرد و با اشاره به اهمیت این حوزه، بر ضرورت همراهی و همکاری با فعالیت‌های کودک ونوجوان محور کانون تاکید‌کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه