English

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان خبر داد:

افزایش ۲.۵ برابری ماموریت‌های احیای موفق فوریت‌های پزشکی استان اصفهان

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: در 4 ماه ابتدای امسال، تکنسین‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی این استان، تعداد 104 ماموریت احیای موفق را انجام دادند که این عدد در مدت مشابه سال قبل، 42 ماموریت بوده است.

افزایش 2.5 برابری ماموریت‌های احیای موفق فوریت‌های پزشکی استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، غفور راستین اظهار کرد: از ابتدای فروردین تا پایان تیرماه امسال، اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان در 67 هزار و 461 ماموریت امدادی شرکت کرد که 45 هزار و 839 مورد از آنها غیرتصادفی و 21 هزار و 618 مورد تصادفی بوده است.

وی با اشاره به افزایش 26 درصدی ماموریت‌های اورژانس در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزود: از مجموع امدادرسانی های حوادث رانندگی در این مدت، 16 هزار و 648 مورد در مناطق شهری و 4 هزار و 970 مورد در جاده‌های استان بوده است.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: در 4 ماه ابتدای امسال، تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی این استان با 147 برابر افزایش، 104 ماموریت احیای موفق و با 100 درصد افزایش 16 مورد کمک به زایمان مادر باردار را در کارنامه خود به ثبت رساندند.

راستین خاطرنشان کرد: در مدت ذکر شده، بالگرد امدادی اورژانس 115 اصفهان به 6 ماموریت فوریت‌های پزشکی اعزام شد و تعداد 13 مصدوم و بیمار را به مراکز درمانی منتقل کرد؛ از این تعداد، 4 مورد حوادث رانندگی و یک مورد امدادرسانی به مادر باردار بوده است.

وی یادآور شد: اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان دارای 133 پایگاه شامل 67 پایگاه شهری و 65 جاده‌ای، یک پایگاه هوایی، یک اتوبوس آمبولانس، 15 اتاق فرمان و 840 نفر پرسنل است که به صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به شهروندان می‌باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه