English

مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان خبر داد:

ایجاد سیستم بایگانی جدید به منظور ساماندهی پرونده‌ای شرکت‌ها

مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان در خصوص عملکرد این واحد در سال گذشته گفت: واحد پیمانکاران و مشاوران در سال 95 بالغ بر 1569 تعداد پرونده رتبه‌بندی را مورد بررسی قرار داده است که از این تعداد 420 پرونده منتج به صدور گواهینامه شده است.

ایجاد سیستم بایگانی جدید به منظور ساماندهی پرونده‌ای شرکت‌ها

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان در خصوص عملکرد این واحد در سال گذشته گفت: واحد پیمانکاران و مشاوران در سال 95 بالغ بر 1569  تعداد پرونده رتبه‌بندی را مورد بررسی قرار داده است که از این تعداد 420  پرونده منتج به صدور گواهینامه شده است.

رحیمی ادامه داد: فرم‌های اعلام وصول پیمانکاران و مشاوران واصله از دستگاه‌های اجرایی به تعداد 689 عدد رسیده که ضمن کنترل و ظرفیت سنجی اطلاعات آن در سامانه ثبت گردیده است. در راستای فعالیت‌های دیگر این واحد تعداد 20 عدد درخواست ابطال گواهینامه و حدود 250 مکاتبه با مرکز در راستای موارد مرتبط با امور پیمانکاری و مشاوره ای انجام شده است.

مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان به نظارت‌های فنی اجرا شده در سطح استان اشاره کرد و افزود:  از 148 پروژه تملک دارایی سرمایه‌ای ملّی در دست اجرای سطح استان بازدید بعمل آمد و گزارش آن به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال گردید.

وی از جلسات شورای فنی استان سخن گفت و تصریح کرد: در راستای بهبود نظارت فنی استان گیلان،  12جلسه شورای فنی استان در سال 95 و 4 جلسه در سال 96 برگزار شده است. در کنار آن 7 جلسه کارگروه پیمان و ضوابط فنی، 3 جلسه کارگروه آموزش و ترویج ضوابط نظام فنی و اجرایی و 2 جلسه کارگروه مصالح و تجهیزات صنعت ساخت در راستای شرح وظایف ابلاغی به منظور ارتقاء کمی و کیفی اجرای پروژه‌های عمرانی برگزار شده است.

رحیمی اضافه کرد: این جلسات به صورت منظم به منظور بررسی لزوم ساماندهی سیما و منظر در ساخت و سازهای روستایی استان بوده است. ضمناً بررسی میزان مقاوم بودن شبکه انتقال و توزیع برق در حوادثی مانند برف و مقایسه آن با ضوابط طراحی شبکه‌ها و بررسی وضعیت ایمنی ساختمان‌های بلند مرتبه و چگونگی اقدام برای مقابله و مدیریت در بحران از دیگر مسائل مورد توجه نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوده که جلسات متعددی در این زمینه در شهرهای سطح استان برگزار شده است.

وی اظهار داشت: پاسخگویی به عوامل فنی و اجرایی استان در خصوص ابهامات ضوابط نظام فنی و اجرایی استان از مواردی بوده که در واحد نظام فنی و اجرایی مورد توجه قرارگرفته است.

وی در پایان با بیان اینکه سیستم بایگانی جدید به منظور ساماندهی پرونده‌ای شرکت‌ها ایجاد گردیده افزود: چند هزار پرونده شناسایی، آماربرداری و شماره‌گذاری در این سیستم ثبت گردید که در دو دهه اخیر در واحد پیمانکاران و مشاوران چه قبل و بعد از احیا بی‌سابقه بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه