English

حضور کرمانشاه در نخستین نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی فناوری‌های نوین شهری

هفت واحد فناور پارک علم و فناوری کرمانشاه در نخستین نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی فناوری‌های نوین شهری که 13 تا 15 مردادماه در اصفهان برپاست حضور پیدا کردند.

حضور کرمانشاه در نخستین نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی فناوری‌های نوین شهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، اصلی این نمایشگاه، فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات، فناوری‌های زیست‌محیطی، فناوری‌های حمل‌ونقل شهری، فناوری‌های مالی و خدمات اداری، فناوری‌های آموزشی و تفریحی و فناوری‌های شهر هوشمند است.

اهداف برگزاری این جشنواره تعامل، همکاری و بهره‌گیری از تجارب صاحب‌نظران، نخبگان و اندیشمندان دانشگاه، صنعت و مراکز توسعه فناوری برای سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی در حوزه فناوری‌های نوین شهری، شناخت، معرفی و انعکاس آخرین دستاوردها و راهکارهای فناورانه با تمرکز بر کاربرد آن‌ها در زیرساخت‌ها و اولویت‌های توسعه شهری اصفهان است.

حمایت از بخش خصوصی در توسعه فناوری‌های نوین و تجاری‌سازی آن در حیطه رسالت‌های مدیریت شهری و تقویت روابط و همکاری بین‌المللی با خواهرخوانده‌ها و دیگر شهرهای پیشرفته دنیا درزمینهٔ انتقال و کاربرد فناوری‌های نوین شهری ازجمله دیگر اهداف این نمایشگاه است.

نمایندگانی از شهرهای توسعه‌یافته سراسر دنیا و بسیاری از شرکت‌های دانش‌بنیان در سطح ملی و بین‌المللی، پیشرفته‌ترین فناوری‌های موجود برای حل مسائل شهری و افزایش کیفیت زندگی را در این نمایشگاه ارائه می‌کنند.

در این نمایشگاه از 22 کشور حضور خواهند داشت که 18 کشور (16 کشور اروپایی) غرفه دار هستند.

20 سمینار علمی و تخصصی در حاشیه، نخستین نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی فناوری‌های نوین شهری (ICS 2017) برگزار می‌شود.

گفتنی است شرکت‌های جهان زر کاوان، پاک غرب، کیمیا فرایند بیستون، اندیشه صنعت، ساروج پلیمر ایرانیان، کاوش الکترونیک ماد، داده تندیس جهان و دانش‌پژوهان اختراعات غرب واحدهای فناور پارک علم و فناوری کرمانشاه در نمایشگاه اصفهان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه