English

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه:

امکان ادامه تحصیل برای تاکسیرانان کرمانشاه فراهم شد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر سازمان تاکسیرانی کرمانشاه با تأکید به تلاش این سازمان جهت ارتقا سطح تحصیلات شاغلین در ناوگان تاکسیرانی، از امکان تحصیل تاکسیرانان در مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری‌های کرمانشاه با شرایط ویژه خبر داد.

امکان ادامه تحصیل برای تاکسیرانان کرمانشاه فراهم شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، سجاد سلیمانی گفت: در ادامه تلاش‌ها و برنامه‌های سازمان جهت ارتقا تحصیلی تاکسیرانان، رایزنی‌هایی با ریاست مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری انجام دادیم تا زمینه‌ای فراهم شود تاکسیرانان فعال در سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه بتوانند ادامه تحصیل دهند و موافقت این موسسه را با تخفیفات ویژه شهریه برای رانندگان تاکسی گرفتیم.

وی خاطرنشان کرد: براین اساس تاکسیرانانی که دارای مدرک تحصیلی دیپلم هستند برای ادامه تحصیل می‌توانند در مرکز علمی کاربردی ثبت‌نام کنند. سلیمانی پذیرش دانشجو در این موسسه را شامل مقاطع کاردانی در رشته‌هایی چون تاکسیرانی ترافیک شهری، امداد و نجات شهری، معماری، خدمات الکترونیکی شهر و...... اعلام کرد و افزود: تاکسیرانان محترم می‌توانند برای تحصیل در رشته موردنظر خود به سایت ثبت‌نام این مرکز تا تاریخ 19/5/96 با آدرس www.sanjesh.org مراجعه و ثبت‌نام نمایند. وی ابراز امیدواری کرد با همکاری‌های به وجود آمده بتوانیم زمینه ادامه تحصیل تاکسیرانان با شرایط مطلوب را فراهم آوریم.

سلیمانی تصریح کرد: سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه همواره سعی کرده با برقراری تعامل مطلوب با ارگان‌ها و سازمان‌های دیگر خدمات رفاهی موردنیاز تاکسیرانان را برای آنان فراهم کند. مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه عنوان کرد: در این راستا یکی از اقدامات سازمان عقد قرارداد تفاهم با اصنافی است که برای ارائه خدمات رفاهی با شرایط ویژه آماده همکاری با این سازمان هستند و در این زمینه اقدامات خوبی هم انجام و قرارداد تفاهم‌های متعددی نیز عقد شده است.

گفتنی است آدرس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری‌های کرمانشاه واقع در میدان آزادگان، ابتدای شهرک صدرا روبروی تالار انتظار، و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر، با شماره تلفن‌های 37258483، 37204030 تماس حاصل نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه