English

مدیر کل دانشگاه علوم پزشگی گیلان:

ارتقاء سلامت مردم گیلان از اهداف راهبردی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان است

مدیر کل دانشگاه علوم پزشگی گیلان گفت: همه مسوولان و مدیران در حوزه سلامت استان گیلان بایستی تمام تلاش خود را برای ارتقاء کیفیت خدمات در مراکز بهداشتی درمانی به کار گیرند.

ارتقاء سلامت مردم گیلان از اهداف راهبردی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان است

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، شاهرخ یوسف زاده چابک در مراسم تقدیر از بیمارستانهای موفق به ارتقای درجه در اعتبار بخشی ملی اظهار کرد: ارتقاء سلامت مردم گیلان از اهداف راهبردی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان است.

وی اظهار داشت: همه مسوولان و مدیران در حوزه سلامت استان گیلان بایستی تمام تلاش خود را برای ارتقاء کیفیت خدمات در مراکز بهداشتی درمانی به کار گیرند.

یوسف زاده چابک اعتبار بخشی را فرصت مناسبی برای ارزیابی عملکرد مدیران عنوان و خاطر نشان کرد: اعتباربخشی و استاندارد سازی در مراکز درمانی گیلان می تواند به ارتقاء رضایتمندی مردم منجر شود.

وی بیان داشت: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان با وجود همه کاستی ها در مسیر تعالی حرکت می کند و از هیچ کوششی برای ارتقاء سلامت مردم دریغ نمی کند.

در این مراسم 11 بیمارستان دولتی و سه بیمارستان خصوصی استان گیلان دارنده گواهینامه درجه یک معرفی و از روسای آنان تجلیل به عمل آمد، بیمارستان خصوصی طاهری تالش نیز در راستای ارتقاء درجه از سه به دو نیز مورد تجلیل قرار گرفت.

پس از اعلام نتایج اعتبارسنجی ملی بیمارستان ها از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی چهار بیمارستان دولتی گیلان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، موفق به ارتقای درجه بیمارستانی شدند.

سه بیمارستان الزهرا (س)، 17 شهریور رشت و شهید نورانی تالش امسال از درجه دو به بیمارستان درجه یک ارتقا پیدا کردند و بیمارستان 31 خرداد منجیل نیز ازدرجه سه به درجه دو ارتقا یافت.

در زمان حاضر ، 26 بیمارستان دولتی در استان مشغول خدمات رسانی به بیماران هستند که در اعتباربخشی ملی سال جاری، 11 بیمارستان دولتی استان موفق به دریافت گواهینامه بیمارستان درجه یک شدند.

برای اخذ گواهینامه درجه یک، بیمارستان ها باید در هشت محور پیشگیری و بهداشت، مدیریت خدمات پاراکلینیک، رعایت حقوق خدمات گیرندگان ، مدیریت اطلاعات، مدیریت خدمات پرستاری، مدیریت دارو و تجهیزات، مدیریت و رهبری و مراقبت و درمان حداقل نمره لازم را کسب کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه