English

استاندار اصفهان:

تمام دستگاه های استان باید املاک خود را در سامانه سادا ثبت کنند

استاندار اصفهان با بیان اینکه تمام ادارات باید املاک خود را در سامانه سادا ثبت کنند گفت: استان اصفهان درخصوص ثبت املاک در سامانه سادا در بین استان های همسطح در جایگاه اول قرار داشته و در کل رتبه ۶ کشور را کسب کرده است.

تمام دستگاه های استان باید املاک خود را در سامانه  سادا ثبت کنند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، زرگرپور در جلسه کارگروه فضاها و ساختمان های اداری استان با اشاره به لزوم ثبت نام تمام املاک دستگاه های اجرایی در سامانه سادا، اظهار کرد: بنابر گزارش  مدیرکل اقتصاد و دارایی استان در مورد پیشرفت ثبت املاک و اسناد دستگاه های اجرایی، تا کنون 13 هزار و 644 در این سامانه ثبت شده است و کار ثبت 5 هزار و 441 ملک نیز در مرحله نهایی قرار دارد.

وی بیان کرد: استان اصفهان درخصوص ثبت املاک در این سامانه در بین استان های همسطح در جایگاه اول قرار دارد و در کل رتبه ی ۶ کشور را کسب کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل ثبت اسناد استان همکاری خوبی در تک برگی شدن اسناد داشته است.

زرگرپور ادامه داد: در بین ادارات و سازمان های استان، ادارات کل جهادکشاورزی، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، منابع طبیعی و آبخیزداری به ترتیب بالاترین میزان ملک ثبت شده در این سامانه را به خود اختصاص داده اند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه تمام ادارات باید املاک خود را در این سامانه ثبت کنند، تصریح کرد: راهکارهای لازم برای ورود حداکثری دستگاه ها به این موضوع و تکمیل اسناد آن ها باید ایجاد شود تا هرچه زودتر این سامانه تکیمل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه