English

فرماندار بندرترکمن:

بودجه رفع مشکلات خلیج گرگان هنوز اختصاص نیافت

فرماندار بندرترکمن گفت: سال گذشته برای رفع مشکلات در خلیج گرگان 5 میلیارد تومان اعتبار مصوب شد که تاکنون این بودجه محقق نشده است.

بودجه رفع مشکلات خلیج گرگان هنوز اختصاص نیافت

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالحکیم فیروزی امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: اگر خلیج گرگان دچار مشکل شود اثرات فراوانی بر استان‎های شمالی برجای خواهد گذاشت در واقع بیشترین آسیب از محل خشک شدن خلیج گرگان متوجه ناحیه شمال گلستان می‎شود.

وی با بیان اینکه مشکلات خلیج گرگان باید هر چه زودتر رفع شود، تصریح کرد: استاندار گلستان، بارها از کارشناسان درخواست کرده‎ است قبل از آنکه خلیج گرگان به سرنوشت دریاچه ارومیه دچار شود و یک فاجعه زیست محیطی در استان را شاهد باشیم راه حل‎هایی ارائه شود.

فرماندار بندرترکمن خاطرنشان کرد: هر روز شاهد ورود فاضلاب‎های زیادی به دریا هستیم از طرفی مشکل آب شیرین نیز وجود دارد و رودخانه‎های منتهی به دریای خزر نیز خشک هستند تمام این عوامل مشکلات مربوط به خلیج گرگان را تشدید می‎کند.

فیروزی مطالعات خلیج گرگان را یک اقدام کشوری عنوان کرد و افزود: در سال گذشته اعتبار 5 میلیارد تومانی برای رفع مشکلات خلیج گرگان در نظر گرفته شد اما هنوز این اعتبار محقق نشده است.

وی گفت: خلیج گرگان با توجه به تأثیری که در اقلیم آب و هوا برای جای خواهد گذاشت موضوع جدی محسوب می‎شود از این رو مسوولان باید این مهم را مورد توجه قرار داده و برای آن اعتبار در نظر گیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه