English

رئیس آموزش ستاد اقامه نمازادارات کل کشور؛

در زندان ضیابر شاهد زندانبانی اسلامی هستیم

رئیس آموزش ستاد اقامه نماز ادارات کل کشور گفت: الحمدالله در زندان ضیابرشاهد زندانبانی اسلامی و رعایت حقوق اسلامی وشرعی زندانیان و خانواده های آنها هستیم و این امرحاصل تلاش مدیریت زندان و همکاران فرهنگی و تربیتی زندان به روشنی احساس می گردد.

در زندان ضیابر شاهد زندانبانی اسلامی هستیم

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، عباسی رئیس زندان ضیابر با  تشکر از حضور مسوولین، گزارشی کاملی از عملکرد  ستاد اقامه نماز زندان ضیابر در جهت نهادینه سازی فرهنگ نماز خوانی در بین زندانیان، خانواده زندانیان، کارکنان و سربازان وظیفه ارائه نمود.

رئیس زندان ضیابر گفت: توجه مسوولین کشوری و استانی به امر نماز خوانی و آموزش آموزه های اسلامی در جهت تقویت باورهای دینی امری مهم وتاثیر گذار در کاهش جرائم و سلامت یک جامعه است.

شکوری رئیس آموزش ستاد اقامه نماز ادارات کل کشورنیز در این بازدید گفت: الحمدالله در زندان ضیابرشاهد زندانبانی اسلامی و رعایت حقوق اسلامی وشرعی زندانیان وخانواده های آنها هستیم و این امرحاصل تلاش  مدیریت زندان وهمکاران فرهنگی و تربیتی زندان به روشنی احساس می گردد.

حجت الاسلام والمسلمین حجازی هم ابراز داشت: فعالیت شورای ستاد اقامه نماز در زندان های استان گیلان  و به ویژه زندان ضیابر قابل تحسین است.

وی با اشاره به فواید نماز جماعت در زندگی فردی ،خانوادگی واجتماعی اذغان داشت: نماز وسیله  دوری از گناهان و رسیدن به سعادت ابدی است که ان شاا… با عمل به این دستور الهی و توسل به اهل بیت (ع)  از معصیتها به دور وبه سعادت ابدی دست خواهیم یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه