English

خطیب جمعه رشت؛

برخی از روزنامه‌ها طوری درباره رئیس‌جمهور می‌نویسند که انگار درباره رئیس‌جمهور آمریکا حرف می‌زنند.

خطیب جمعه رشت با اذعان به اینکه باید درجایی که نقطه‌ضعف وجود دارد انتقاد سازنده داشته باشیم بیان کرد: همه باید وحدت اسلامی را حفظ کنیم، برخی از روزنامه‌ها طوری درباره رئیس‌جمهور می‌نویسند که انگار درباره رئیس‌جمهور آمریکا حرف می‌زنند.

برخی از روزنامه‌ها طوری درباره رئیس‌جمهور می‌نویسند که انگار درباره رئیس‌جمهور آمریکا حرف می‌زنند.

به گزارش خبرگزاری موج از رشت،  از رشت آیت‌الله زین‌العابدین قربانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رشت با تبریک میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت اظهار کرد: مشهد و به‌تبع آن ایران به برکت حضور امام رضا (ع) پایتخت جهان اسلام شده است که این‌همه برکت، از سفر ایشان به ایران میسر شده است.

وی با اشاره به تقارن مراسم تنفیذ ریاست جمهوری با میلاد امام رضا (ع) بیان کرد امیدوارم این تقارن خجسته و مبارک دانست و دولت کریمه  ظرف چهار سال تذکرات رهبری را محقق کنند.

خطیب جمعه رشت رفع مشکلات معیشتی مردم را از خواسته‌ها و تذکرات رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: باید با دنیا تعامل منطقی داشته باشیم تا نگویند که ایران می‌خواهد منزوی باشد، ما با تمام دنیا روابط خواهیم داشت جز کسانی که متجاوز و آدم کش هستند.

قربانی با اذعان به اینکه باید درجایی که نقطه‌ضعف وجود دارد انتقاد سازنده داشته باشیم بیان کرد: همه باید وحدت اسلامی را حفظ کنیم، برخی از روزنامه‌ها طوری درباره رئیس‌جمهور می‌نویسند که انگار درباره رئیس‌جمهور آمریکا حرف می‌زنند.

امام‌جمعه رشت گفت:  با عوامل سلطه مبارزه کنیم یعنی نباید  رفتارتان به‌گونه‌ای باشد که به شما امید ببندند لذا باید با زورگویان در ستیز بود زیرا ما خرکاری هم انجام دهیم آن‌ها راضی نخواهند بود.

قربانی با تاکید بر اینکه در میان مردم بروید و مشکلاتشان را از نزدیک ببینید بیان کرد: جای خرسندی است که در استان دیده می‌شود که استاندار و مسئولین استانی به نقاط مختلف استان سرکشی کرده و با مشکلات از نزدیک مطلع می‌شوند.

قربانی به مسیر نامناسب و خطرناک جاده خاکی چهار شهیدان  اشاره کرد و افزود: درزمانی که مرحوم آیت‌الله هاشمی به لاهیجان آمده بودن با ایشان مطرح کردم که متأسفانه می‌بینیم باگذشت زمان تا به امروز این مشکل برطرف نشده است.

وی افزود: جای خرسندی است که استاندار و فرماندار با حضور در این مسیر درصدد حل این مشکل برآمده‌اند و بعد از حضور آن‌ها این جاده در حال آسفالت شدن است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه