English

واگذاری اسناد بنیاد علوی به مردم مازندران باید تداوم داشته باشد

استاندار مازندران گفت: واگذاری اسناد بنیاد علوی به مردم مازندران باید تداوم داشته باشد و مردم مطمئن باشند که تمامی اراضی متصرفه بنیاد علوی در استان تعیین‌تکلیف می‌شوند.

واگذاری اسناد بنیاد علوی به مردم مازندران باید تداوم داشته باشد

به گزارش خبرگزاری موج، ربیع فلاح‌جلودار در مراسم واگذاری هزار سند مالکیت بنیاد علوی به مردم روستای موسی‌آباد نوشهر در مسجد قائمیه این روستا اظهار کرد: ارزش ریالی این هزار سند واگذار شده به مردم روستای موسی‌آباد نوشهر 39 میلیارد تومان است که 99 درصد این سندها به صورت رایگان به مردم واگذار شد.

وی افزود: واگذاری اسناد بنیاد علوی به مردم مازندران باید تداوم داشته باشد و مردم مطمئن باشند که تمامی اراضی متصرفه بنیاد علوی در مازندران تعیین تکلیف می‌شوند.

استاندار مازندران ادامه داد:  از مجموع 39 میلیارد تومان ارزش مالی هزار سند واگذار شده به مردم این روستا، به میزان 35 میلیارد تومان از سوی بنیاد مستضعفان کشور تخفیف داده شد.

این مسوول با اشاره به  انتقال گاز دامغان به نکا گفت: با انتقال این خط گاز به استان مازندران، این استان تا 50 سال آینده  از گاز بی‌نیاز شد و باید قدر آن نعمت‌ها را بدانیم.

فرماندار نوشهر نیز با خرسندی از واگذاری هزار سند مالکیت بنیاد علوی به مردم روستای موسی‌آباد نوشهر افزود: واگذاری رایگان ۱۰۰۰ فقره اسناد املاک علوی در راستای خدمت به مردم است که باید قدردان این نعمت باشیم.

علی شادمان گفت: شهرستان نوشهر تشنه آن است که برای تحقق همه سازوکارها، بسترهای لازم فراهم شود تا مردم به حق خود برسند و این انتظاری است که از بنیاد مستضعفان کشور داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه