English

رئیس دانشگاه گنبدکاووس اعلام کرد

بهره‌برداری از دانشکده علوم پایه دانشگاه گنبدکاووس در بهمن ماه امسال

رئیس دانشگاه گنبدکاووس گفت: دانشکده علوم پایه دانشگاه گنبدکاووس تاکنون ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در بهمن ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از دانشکده علوم پایه دانشگاه گنبدکاووس در بهمن ماه امسال

به گزارش خبرگزاری موج، حسین گلچینی ظهر امروز در جلسه کمیسیون دانشجویی اظهار داشت: 3 سال پیش دانشکده علوم پایه دانشگاه گنبدکاووس کلنگ‌زنی شد و تاکنون 55 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امید داریم تا بهمن سال جاری به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: بنا داریم در سال جاری اقدامات موثر عمرانی انجام دهیم و به زودی مرکز رشد دانشگاه با وسعت 5 هکتار در داخل سایت دانشگاه با همکاری پارک فناوری استان کلنگ‌زنی می‌شود.

رئیس دانشگاه گنبدکاووس تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون 350 متر مربع دیوار و حصار کشی انجام شده که در 3 سال اخیر, 4 کیلومتر دیوارکشی صورت گرفته و همچنین از ابتدای سال 168 اسپلیت در خوابگاه‌های دانشجویی نصب شده است.

فرماندار ویژه گنبدکاووس هم در این جلسه گفت: اگر دانشگاه‌ها, مدیران دستگاه‌های اجرایی را همراهی کنند و پای کار باشند آمار آسیب‌های اجتماعی کاهش می‌یابد.

عبدالقدیر کریمی اظهار داشت: انتظار داریم دانشگاه‌های شهرستان گنبدکاووس در جلسات مشترک با دانشگاه‌ها و مسائل شهرستان همکاری و تعامل بهتری را با ما داشته باشند.

وی افزود: جایگاه دانشگاه بسیار بااهمیت و حساس است و ما از جایگاه حاکمیتی به کمک و همراهی دانشگاه که تاثیرگذار است, نیاز داریم.

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: در شهرستان گنبدکاووس 9 دانشگاه دولتی و غیرانتفاعی وجود دارد که در حوزه فرهنگی, اجتماعی, فکری و به ویژه در حوزه اقتصاد مقاومتی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری می‌توانند همراهی خوبی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه