English

رییس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات فارس:

سازماندهی، برنامه ریزی، نظارت و اجرای مراسم رسمی کشور وظیفه اصلی شورای هماهنگی است

رییس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی فارس گفت: وظیفه اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سازماندهی، برنامه ریزی، نظارت و ورود به اجرای مراسم رسمی و عمومی کشور است.

سازماندهی، برنامه ریزی، نظارت و اجرای مراسم رسمی کشور وظیفه اصلی شورای هماهنگی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از شیراز، حجت‌الاسلام محمد رضایی در نشست خبری به مناسبت سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: کار فرهنگی مذهبی یک کار خاصی است که اگر خوب ارائه نشود، مردم را ناامید می کند اما برای اطلاع رسانی خوب، ضرورت تشکیل شورای هماهنگی راه برای هماهنگی سازمان ها و نهادهای فرهنگی مذهبی را بوجود آورد.

وی با خاطرنشان کردن اینکه وظایف اصلی این شورا صراحتا در اساسنامه آمده است، افزود: سازماندهی و برنامه‌ریزی و نظارت و ورود به اجرای مراسم رسمی و عمومی کشور برای عهده این شورا گذاشته شده است.

رضایی ادامه داد: برای وظایف یاد شده در اساسنامه، باید یک سری ستادهایی تشکیل شود و هماهنگی با تشکلاتی که مورد نیاز برای یک برنامه است انجام شود تا حضور همه اقشار جامعه را فراهم کند. 

رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی فارس تصریح کرد: حقیقتاً این شورا به دور از مسائل سیاسی و جناحی کار خود را انجام می‌دهد و معتقد است که این نظام متعلق به همه مردم ایران است و هیچ گروه یا جناح خاصی نمیتواند انقلاب را به نفع خود مصادره کند. 

وی ماموریت اصلی این شورا را اشاعه فرهنگ انقلاب اسلامی در سطح جامعه و برای افکار عمومی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه