English

استاندار کرمانشاه:

ریل قبل از مراسم تنفیذ و قطار پس از مراسم تحلیف به کرمانشاه می‌رسد

استاندار کرمانشاه گفت: عملیات ریل‌گذاری تا پیش از مراسم تنفیذ به اتمام می‌رسد و اواسط هفته آینده طی مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی شاهد ورود تاریخی اولین قطار به کرمانشاه خواهیم بود.

ریل قبل از مراسم تنفیذ و قطار پس از مراسم تحلیف به کرمانشاه می‌رسد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، رازانی در آیین گشایش و بهره‌برداری از تقاطع غیر هم‌سطح شهدای مدافع حرم (ده مجنون) اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش‌های گسترده‌ای که طی این مدت صورت گرفت خبرهای خوبی درزمینهٔ پروژه عظیم راه‌آهن کرمانشاه درراه هست.

استاندار کرمانشاه افزود: تا هفته گذشته حدود 15 کیلومتر از ریل‌گذاری راه‌آهن کرمانشاه باقی‌مانده بود که امروز صبح بر اساس آخرین گزارش تنها 2700 متر از مجموعه ریل‌گذاری باقی‌مانده است.

این مقام عالی استان اظهار داشت: بر اساس صحبتی که با معاون وزارت راه و شهرسازی و پیمانکار پروژه صورت گرفت، آن‌ها تعهد کردند کل عملیات ریل‌گذاری تا قبل از برگزاری مراسم تنفیذ رئیس‌جمهور توسط رهبر معظم انقلاب در روز 5 شنبه همین هفته به اتمام برسد.

 وی تصریح کرد: اتمام عملیات ریل‌گذاری پیش از آیین تنفیذ رئیس‌جمهوری جزو آرزوها بود که خوشبختانه به‌زودی شاهد تحقق این مهم خواهیم بود.

 وی در ادامه از ورود تاریخی اولین قطار در اواسط هفته آینده به کرمانشاه خبر داد و گفت: اواسط هفته آینده طی مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی شاهد ورود تاریخی اولین قطار به کرمانشاه خواهیم بود. پس از چک نهایی خطوط و انجام آخرین کارهای فنی حداکثر تا دو ماه آینده شاهد دایر شدن قطار به سمت تهران، مشهد و دیگر مسیرها خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه