English

فرمانده انتظامی گلستان

۹۳ فقره سرقت در گلستان کشف شد

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به طرح عملیاتی مبارزه با سارقان گفت: در این راستا طی ۲۴ ساعت ۹۳ فقره انواع سرقت در استان گلستان کشف شد.

۹۳ فقره سرقت در گلستان کشف شد

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از پایگاه خبری پلیس علی اکبرجاویدان اظهار کرد: طرح عملیاتی مبارزه با جرایم خشن، سارقان احشام و مجرمان فراری با بسیج امکانات و نیروها و با هدف افزایش ضریب امنیتی به مدت ۲۴ ساعت در گلستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

جاویدان از دستگیری ۱۷۹ متهم تحت تعقیب مراجع قضائی در اجرای این طرح خبر داد و گفت: با تلاش ماموران انتظامی طی ۲۴ ساعت ۱۶۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

وی ادامه داد: در همین راستا و طی این مدت ۴ سارق دستگیر و ۹۳ فقره انواع سرقت نیز کشف شد.

 فرمانده انتظامی گلستان گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی در این طرح ۲۸ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی کشف و تلاش در جهت شناسایی مالکان این وسائل نقلیه ادامه دارد.

علی اکبر جاویدان از دستگیری ۲۱ متهم مظنون به سرقت خبر داد و خاطر نشان کرد: متهمان جهت انجام تحقیقات به پلیس اگاهی استان منتقل و تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

جاویدان با بیان اینکه وقوع جرایم خصوصا جرایم خشن احساس امنیت را در جامعه کاهش و امنیت روانی را دچار اخلال می کند تصریح کرد: پلیس اجازه خودنمایی به اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی را نخواهد داد.

وی با اشاره به اینکه نگاه پلیس به جرایم نگاه اجتماعی است نه امنیتی، افزود: انتظار پلیس از هنجارشکنان و مجرمان سابقه دار این است خود را با هنجارهای جامعه وفق داده و همراه و همگام با مردم به قوانین و مقررات احترام بگذارند و در غیر این صورت با برخورد قاطعانه پلیس مواجهه خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه