English

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان خبر داد:

۳۷ مورد غرق شدگی امسال به اورژانس اصفهان گزارش شد

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: از اول سال تا پایان تیرماه ۳۷ مورد غرق شدگی امسال به اورژانس گزارش شد که از این تعداد ۲۵ نفر فوت کردند.

37 مورد غرق شدگی امسال به اورژانس اصفهان گزارش شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، راستین اظهار داشت: در چهار ماه ابتدای امسال، در استان اصفهان ۳۷ مورد غرق شدگی به اتاق فرمان اورژانس پیش‌بیمارستانی گزارش شد که از این تعداد ۲۵ نفر جان باختند و ۱۲ نفر پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی، توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: در این مدت در شهرستان اصفهان چهار مورد غرق شدگی منجر به فوت، شاهین‌شهر و میمه سه مورد، تیران و کرون دو مورد، چادگان سه مورد، لنجان پنج مورد، مبارکه دو مورد، نجف آباد چهار مورد، نطنز و سمیرم هرکدام یک مورد رخ داد.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: در چهار ماهه امسال، در شهرستان اصفهان هفت مصدوم غرق شدگی، در لنجان سه و در نجف آباد دو نفر پس از دریافت خدمات درمانی فوریت‌های پزشکی توسط آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین قربانیان غرق شدگی در این مدت، مرد بودند، گفت: غرق شدگی در استخر، داخل کانال آب و سد و رودخانه، علت این حوادث بوده است.

راستین اضافه کرد: بیشترین رده سنی غرق شدگی در چهار ماه ابتدای امسال، افراد زیر ۲۰ سال و پس از آن، بالای ۴۰ سال بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه