English

سه شنبه دهم مردادماه جاری؛

«ورما» آخرین اثر بانوی فیلمساز گیلانی در رشت رونمایی می شود

مراسم رونمایی از فیلم کوتاه داستانی «ورما» (مادر بره ها) آخرین اثر سهیلا پورمحمدی، بانوی فیلمساز گیلانی در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا (ص) رشت برگزار می شود.

«ورما» آخرین اثر بانوی فیلمساز گیلانی در رشت رونمایی می شود

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، ساعت ١٨ روز سه شنبه دهم مردادماه جاری از فیلم کوتاه داستانی «ورما» به کارگردانی سهیلا پورمحمدی و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان رودبار در سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا (ص) رشت رونمایی خواهد شد.

پورمحمدی در این فیلم به زندگی یک خانواده جوان سه نفره دامدار در ییلاقات رودبار می پردازد که مادر خانواده دام هایش را همچون فرزندش دوست دارد و برای نگهداری از آنها دست به هر کاری می زند.

آرمین حیدری به عنوان دستیار کارگردان، آرمین یوسف زاده به عنوان تصویربردار و تدوینگر، صدرا اصغری به عنوان منشی صحنه، علیرضا دریادل به عنوان صدابردار، بهزادجعفری به عنوان مدیر تولید، هومن فاخته به عنوان عکاس و حدیث نیکرو، محمود فرضی نژاد و دنیا رحیمی (بازیگر خردسال) به عنوان بازیگر با این بانوی فیلمساز همکاری داشتند.

پورمحمدی، این فیلم ١٨ دقیقه ای را طی یکماه در ارتفاعات منطقه دارستان رودبار فیلمبرداری کرده است.

به گزارش موج، فیلم کوتاه داستانی «ورما» هفدهمین ساخته سهیلا پورمحمدی پس از آثاری چون الگانس، سکانس آخر، بالانشین، بالشت مامان، جنگل خوس، سید یونس، پرنده افلاک و فرمانده صادق است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه