English

ایران‌خودرو کلاس صنعت کرمانشاه را ارتقا داد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه استانداری کرمانشاه گفت: افتتاح رسمی کارخانه ایران‌خودرو اتفاقی مهم در صنعت کرمانشاه است که به تعبیر دکتر جهانگیری کلاس صنعت استان را بالا برد.

ایران‌خودرو کلاس صنعت کرمانشاه را ارتقا داد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، رضا رحیمی در چهاردهمین نشست کارگروه ستاد تسهیل رفع موانع تولید با اشاره به افتتاح طرح‌های متعدد در هفته گذشته اظهار داشت: هفته گذشته شاهد بهره‌برداری از طرح‌های بزرگی مانند ایران‌خودرو کرمانشاه، فرش رجال و همچنین آبگیری دو سد بزرگ با حضور معاون اول رئیس‌جمهور بودیم.

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه افتتاح رسمی کارخانه ایران‌خودرو صحنه را اتفاقی مهم در صنعت کرمانشاه دانست و گفت: همان‌گونه که دکتر جهانگیری در این سفر اشاره داشتند کارخانه خودروسازی کرمانشاه، کلاس صنعت استان را بالا برد.

این مدیر ارشد اقتصادی استان با تأکید بر این نکته که باید از این فرصت استفاده کرد در ادامه یادآور شد: در این میان به‌ویژه واحدهای قطعه‌سازی باید این موقعیت را مغتنم شمرده و سازمان‌های مربوطه و بخش خصوصی فعال‌سازی این واحدها را در دستور کار قرار دهند.

رضا رحیمی در بخش دیگری از سخنانش مهم‌ترین مشکل استان را بیکاری دانست و گفت: باید با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های استان به حمایت از واحدهای تولیدی بپردازیم تا بارونق‌بخشیدن به فعالیت‌های این بخش شاهد کاهش مشکل بیکاری در استان باشیم.

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه تأکید کرد: واحدهای تولیدی می‌توانند بیشترین کمک را درزمینهٔ اشتغال‌زایی داشته باشند و روند توسعه استان را تسهیل کنند.

این مدیر ارشد اقتصادی استان با اشاره به بدهکاری برخی ادارات دولتی به واحدهای تولیدی استان گفت: پرداخت به‌موقع مطالبات به واحدهای تولیدی می‌تواند مهم‌ترین کمک به آن‌ها برای تداوم فعالیت باشد. در این زمینه لازم است ادارات و سازمان‌های دولتی در پرداخت بدهکاری‌ها به بخش خصوصی سریع‌تر اقدام کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: ادارات استانی در حدود اختیارات قانونی تلاش کنند خریدهای خود را به سمت شرکت‌های درون استانی هدایت کنند.

رضا رحیمی افزود: خرید شرکت‌ها وادارات از تولیدکنندگان درون استان می‌تواند به تقویت واحدهای تولیدی استان کمک کند و با این کار زمینه اشتغال جوانان کرمانشاهی را فراهم شود.

معاون استاندار کرمانشاه اظهار داشت: بانک‌های استانی نیز باید با تسریع درروند پرداخت تسهیلات، تولیدکنندگان را یاری کنند و از این طریق به رونق‌بخش تولید در استان کمک کند.

در این جلسه که با حضور نمایندگان مدیران ادارات مختلف و بانک‌های استان برگزار شد، به مشکلات برخی از واحدهای تولیدی ازجمله ایثار کرمانشاه، سهراب طب، گیلان سرکش و فوگان صنعت کلهر رسیدگی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه