English

مراجعه ماهانه بیش از ۱۰۰ هزار نفر به دادسرای کرمانشاه

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از مراجعه ماهانه بیش از 100 هزار نفر به دادسرای کرمانشاه خبر داد.

مراجعه ماهانه بیش از 100 هزار نفر به دادسرای کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، محمدحسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: هرماه به‌صورت میانگین 100 هزار نفر از شهروندان فقط به دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه مراجعه می‌کنند که حدود یک‌پنجم آنان را بانوان و مابقی را آقایان تشکیل می‌دهند.

وی گفت: به ازای هر فقره پرونده‌ای که ماهیانه به دادسرا وارد می‌شود بیش از ۳۸ نفر به دادسرا مراجعه می‌کنند. البته بخشی از این مراجعات مربوط به رجوع مکرر برخی از اصحاب دعوی به اقتضاء پرونده است و تعدادی از مراجعین نیز غیر از طرفین پرونده و شامل شهود، وکلا و کارشناسان و افرادی که برای قبول کفالت یا ارائه وثیقه مراجعه می‌کنند، هستند.

دادستان کرمانشاه افزود: علاوه بر این افراد بخش قابل‌توجهی از مراجعین را افراد فاقد سمت در پرونده تشکیل می‌دهند که طرفین دعوی را صرف همراهی می‌کنند.

صادقی گفت: از عموم شهروندان تقاضا می‌شود با ترک مراجعات غیرضروری به مراجع قضایی مجال ارائه خدمات بهتر را به خدمتگزاران خود در دادسرا بدهند، زیرا نتیجه تصمیمات قضایی در پرونده‌های مطروحه از طریق سامانه یکپارچه مدیریت قضایی با پیامک به اطلاع طرفین می‌رسد و نیازی به مراجعه حضوری آن‌ها نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه