English

در تعامل شهرداری گرگان با دانشگاه علوم پزشکی گلستان انجام می‎شود

پایان کش و قوس‎های «شهرک سلامت» و «بیمارستان هزار تختخوابی» در گرگان

شهردار گرگان گفت: زمین مورد نیاز برای ساخت شهرک سلامت و بیمارستان هزار تختخوابی گرگان را در اختیار دانشگاه قرار می‎دهم.

پایان کش و قوس‎های «شهرک سلامت» و «بیمارستان هزار تختخوابی» در گرگان

به گزارش خبرگزاری موج، حسین صادقلو ظهر امروز در نشستی با حامیان شهرک سلامت و بیمارستان هزارتختخوابی گرگان از آمادگی خود برای واگذاری زمین مورد نیاز خبر داد.

وی افزود: با توجه به اینکه شهر گرگان با کمبود فضای درمانی و تخت‎های بیمارستانی مواجه است و مردم شهر گرگان از امکانات بهداشتی درمانی مناسب برخوردار نیستند به منظور ارتقای فضای درمانی شهر گرگان و کاهش دغدغه‎های درمانی شهروندان، زمین مورد نیاز برای ساخت شهرک سلامت و بیمارستان هزار تختخوابی گرگان را در اختیار دانشگاه قرار می‎دهم

به گفته وی ساخت بیمارستان هزار تختخوابی گرگان، از مصوبات این شهر بوده و متعلق به مردم این شهر است به همین دلیل با واگذاری زمین مورد نیاز به دانشگاه، از حقوق مردم این شهر دفاع می‎کنم و اجازه نمی‎دهم امتیازی که متعلق به مردم شهر گرگان است به شهر دیگری منتقل شود.

صادقلو تصریح کرد: زمین‎های تحت تملک شهرداری متعلق به مردم است و شهرداری به عنوان امانتدار محسوب می‎شود حال که منافع مردم شهر گرگان در میان است، زمین مورد نیاز شهرک سلامت و بیمارستان هزار تختخوابی گرگان را به دانشگاه واگذار می‎کنم.

وی ادامه داد: زمین مورد نیاز ساخت بیمارستان هزارتختخوابی را به مردم شهر گرگان تقدیم می‎کنم.

مشاور عالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز در این نشست گفت: باب معرفی زمین برای ساخت شهرک سلامت و بیمارستان هزارتختخوابی گرگان باز است مشروط بر اینکه زمین معرفی شده، رایگان باشد!.

بدخشان در صحن علنی شورای شهر گرگان افزود: در حال حاضر زمینی جز، زمین شرق گرگان «زمین پیشنهادی مردم شرق گرگان» در دستور کار دانشگاه قرار ندارد.

به گفته وی با توجه به اینکه دانشگاه توانایی خرید زمین مورد نیاز شهرک سلامت و بیمارستان هزار تختخوابی در محدوده گرگان را ندارد، زمین واگذار شده از سوی مردم شرق گرگان را به وزراتخانه معرفی خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه