English

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان

چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم استان گلستان آغاز شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت: مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم از صبح امروز در ۱۱ رشته در گرگان مرکز استان گلستان آغاز شد.

چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم استان گلستان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام سیف الله سهرابی صبح امروز در حاشیه آغاز مسابقات قرآن کریم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قرآن کریم مختص به یک گروه و یا اداره نیست بلکه گسترش و ترویج فرهنگ قرآنی و عمل به آن وظیفه همگانی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان به تعداد شرکت‌کنندگان مرحله شهرستانی اشاره کرد و افزود: چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله شهرستانی با حضور  5 هزار و 338 نفر برادر و خواهر در 4 ماهه نخست سال برگزار شد.

وی اضافه کرد: این مسابقات در 11 رشته قرائت،ترتیل ،حفظ، اذان، دعاخوانی ،تفسیر،معارف و احادیث،حفظ موضوعی (که حفظ خود در چند رشته میباشد )در حال برگزاری است .

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان افزود: تعداد راه‌یافتگان به مرحله استانی 213 نفر بوده که 122نفر برادر و 91 نفر از خواهران قرآنی هستند.

حجت الاسلام سهرابی اظهار داشت: مرحله کشوری مسابقات شهریور ماه در آذربایجان غربی در شهرستان ارومیه برگزار خواهد شد و سهمیه مرحله کشوری مسابقات اوقاف گلستان از هر رشته، نفر برتر به مسابقات کشوری راه پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم امروز برای برادران در سازمان تبلیغات اسلامی و خواهران در امامزاده عبدالله گرگان برگزار می‎شود، افزود: طرحی به نام وقف قرآن در نظر گرفته شده و تبلیغاتی در این زمینه انجام می‎شود که مردم در برنامه وقف قرآن مشارکت کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان تصریح کرد: در سال جاری در  این زمینه موفقیت‎ها کسب شد و مردم به سمت سوی برنامه‎های قرآنی و فرهنگی پیش می‎روند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه