English

با حضور مسوولان استانی و شهرستانی

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کردکوی معارفه شد

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کردکوی با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی معارفه شد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کردکوی معارفه شد

به گزارش خبرگزاری موج، آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره اواقاف و امور خیریه شهرستان کردکوی امشب با حضور جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی در امامزاده محمد (ع) کردکوی برگزار شد.

در این راستا «مرتضی طاهرخانی» به‎عنوان سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه کردکوی منصوب و از زحمات «علی شجاعتی» رئیس سابق اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان تقدیر شد.

امام جمعه شهرستان کردکوی در این مراسم با اشاره به روایتی، اظهار کرد: بهترین مردم کسانی هستند که منفعت آنها شامل حال دیگران شود.

حجت‎الاسلام موسی شاعری تصریح کرد: برخی افراد با وجود اینکه از تمامی امکانات و عناصر قدرت برخوردار هستند اما در طول عمر خود انسان‎های متوقف و خنثی هستند و خیر و منفعت آنها به کسی نمی‎رسد حال آنکه برخی در هر موقعیتی که باشند بهترین خدمت و منفعت را به دیگران می‎رسانند.

وی بیان کرد: بنده به برخی از ارگان‎های دولتی همچون قوه قضاییه، اداره اوقاف و امور خیریه و امثال آن از روی دلسوزی نگاه می‎کنم چراکه مسؤولیت آنها سنگین است.

امام جمعه شهرستان کردکوی با اشاره به اینکه متأسفانه در گذشته موقافات را به درستی محاسبه و ثبت نمی‎کردند و تعیین  حدود نمی‎شد، اذعان کرد: در گذشته مقداری در این کار مسامحه می‎شد که این تسامح موجب ایجاد مشکلاتی برای جمهوری اسلامی ایران و نهاد اوقاف و امور خیریه شد.

شاعری، اوقاف را نهادی مقدس و خدمتگزار دانست و ابراز امیدواری کرد: با اقدامات و توافقاتی که انجام می‎شود مشکلات مربوط به حوزه وقف برطرف شود تا در کنار حل این نگرانی‎ها عشق و علاقه مردم نسبت به این نهاد مقدس افزایش یابد.

گفتنی است؛ این مراسم با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان، امام جمعه کردکوی، فرماندار کردکوی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کردکوی و شماری از مسوولان شهرستانی برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه