English

متخلفان زنده گیری پرندگان در فریدون‌شهر دستگیر شدند

ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فریدون‌شهر در زمان پایش مناطق آزاد شهرستان فریدون شهر دو متخلف زنده‌گیری پرندگان را دستگیر کردند.

متخلفان زنده گیری پرندگان در فریدون‌شهر دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه این افراد اقدام به زنده‌گیری سه سهره طلایی بر خلاف مقرارت شکار وصید کرده بودند اظهار داشت: به طور معمول پرندگان در زمان جوجه آوری در مناطق جنگلی وبیشه زارها تجمع می‌کنند که برخی افراد متخلف به زنده‌گیری آنها دست می زنند.

مرتضی جمشیدیان با بیان اینکه متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند گفت: اصفهان هر چهار نوع منطقه حفاظت شده را داراست که از نادرترین گونه‌های گیاهی و جانوری حفاظت شده برخوردار است و بر این اساس ماموران یگان در تمام طول شبانه‌روز اقدام به پایش مناطق حفاظت شده و آزاد می‌کنند.

وی با بیان اینکه در روزهای گذشته همچنین سه متخلف شکار در زیستگاه های شهرستان بوئین میاندشت دستگیر شدند، تاکید کرد: این افراد پیش از آغاز به شکار شناسایی و دستگیر و به مراجع قضایی شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان تصریح کرد: از این متخلفان ادوات شکار شامل یک قبضه سلاح شکاری ساچمه زنی کالیبر ۱۲ و ۱۰ عدد فشنگ همراه قطار فشنگ کشف و ضبط شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه