English

معاون وزیر بهداشت در علی‌آبادکتول اعلام کرد

اجرای نظام ارجاع در همه روستاها و شهرهای کمتر از ۲۰ هزار نفر

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ۷۰۰ کلینیک تخصصی در کشور مشغول به کار هستند و ۲۰۰ پلی‌کلینیک نیز در کشور در آستانه افتتاح و راه‎اندازی است.

اجرای نظام ارجاع در همه روستاها و شهرهای کمتر از ۲۰ هزار نفر

به گزارش خبرگزاری موج، محمدحاجی آقاجانی صبح امروز در آیین افتتاح استقرار نظام ارجاع الکترونیک در علی آبادکتول، آق‎قلا و بندرترکمن اظهار داشت: نظام ارجاع الکترونیک با تلاش مجموعه و هماهنگی همکاران ما راه‎اندازی شده است.

وی تصریح کرد: نظام ارجاع طرحی است که با کمترین هزینه بیشترین پیامد را دارد و برای ایجاد نظام ارجاع سطوح یک دو و 3، بستر الکترونیک و پرونده الکترونیک لازم است.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در دولت گذشته برای 2 استان در مورد نظام ارجاع دنبال شد ولی این کار تکمیل نبود اما در استان گلستان که این طرح کاملی بود به این موضوعات عمیق‎تر فکر شده است.

آقاجانی یادآور شد: در همه روستاهای کشور در همه مراکز، پزشک خانواده و مراقب سلامت داریم و کلینک‎های تخصصی را در این دوره راه‎اندازی کردیم.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: 700 کلینیک تخصصی در کشور مشغول به کار هستند و 200 پلی‌کلینیک نیز در کشور در این در آستانه افتتاح و راه‎اندازی است.

آقاجانی با بیان اینکه مدیریت هزینه و مدیریت بیماری‎ها دو هدف نظام ارجاع است، افزود: هماهنگی بسیار خوبی در استان گلستان با معاونت بهداشت و درمان و بیمه سلامت وجود دارد.

وی گفت: وجود کلینک ویژه در همه شهرستان‎ها از نقاط قوت این استان است و زیرساخت آی.تی خوبی در این استان وجود دارد.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: نظام ارجاع در 10 دانشگاه در حال شکل‌گیری است و به دنبال این هستیم که این طرح را به همه شهرهای کمتر از 20 هزار نفر و روستایی‎ها و عشایر توسعه دهیم.

آقاجانی بیان داشت: از وزیر بهداشت که با حمایت خود این برنامه را پیش بردند قدردانی می‎کنم و امید داریم بتوانیم که این طرح را به نتیجه برسانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه