English

وزیر بهداشت در گرگان

پیشگیری از بیماری‎های غیرواگیر اولویت وزارت بهداشت است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه قلب کار بهداشت و درمان، وزارت بهداشت است که باید روز به روز تقویت شود، گفت: کار بسیار مهمی در کشور برای بهداشت داریم و آن هم پیشگیری از بیماری‎های غیرواگیر است.

پیشگیری از بیماری‎های غیرواگیر اولویت وزارت بهداشت است

به گزارش خبرگزاری موج، سید حسن قاضی‎زاده هاشمی صبح امروز در نخستین همایش کشوری تجارب برگزیده حوزه بهداشت که در گرگان برگزار شد، اظهار داشت: امید داریم ضمن ایجاد رقابت بتوانید برای خدمات موثرتر، بهتر و وسیع‎تر در حوزه بهداشت و هزینه‎ها استفاده کنید.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یادآور شد: از همکارانی که دنبال ارتقای سطح آگاهی و تجارب خود هستند و دنبال کار روزمره‎ نیستند تشکر می‎کنم و این مهم نشانه مسئولیت‌پذیری است.

هاشمی با بیان اینکه باید انسان از بالاترین نعمتی که خداوند به آنها داده استفاده کنند، یادآور شد: برخی همکاران کار جدیدی یاد گرفته بودند و کسب کرده بودند به فردی یاد نمی‎دادند که درآمدشان کمتر شود یا فردی یاد بگیرد.

وی با بیان اینکه این گروه، گروه اندکی بودند، افزود: برخی افراد هر آنچه یاد می‎گیرند به دیگران آموزش می‎دهند و به دنبال دستاوردهای جدیدتر هستند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: آنهایی که برای تشخیص و پیشگیری کارهای خوبی انجام دادند و عده‎ای برای صرفه‎جویی در بیت‌المال تفکر کردند باید از آنها قدردانی کرد و این مهم باید در سراسر کشور تسریع پیدا کند.

هاشمی تاکید کرد: کار بسیار مهمی در کشور برای بهداشت داریم و آن هم پیشگیری از بیماری‎های غیرواگیر است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: یکی از بهترین راه‎های موفق یادگیری از یکدیگر است که یک وجه آن یادگیری روش‎های جدید است و وجه دیگر آن این است که احساس بی‎نیازی نکنید و قطعا افرادی موفق هستند که همواره تصور می‎کنند محتاج به دیگران هستند.

هاشمی تاکید کرد: قلب کار بهداشت و درمان، وزارت بهداشت است که باید روز به روز تقویت شود و به آن باید در سطوح مختلف دولت، مجلس و جامعه و کارگران توجه شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه اگر موفق شویم که توجه به بهداشت را تسریع دهیم می‎توانیم در کشور بهتر عمل کنیم، گفت: نباید به گونه‎ای باشد که تصور شود که بهداشت و درمان تنها مسئولیت یک سازمان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه