English

همراه با کاروان زیر سایه خورشید

خادمان حرم رضوی با نماینده ولی فقیه در استان گلستان دیدار کردند

اعضای کاروان دهمین جشن‌های مردمی زیرسایه خورشید با حضور خادمان حرم رضوی در نخستین روز حضور خود در استان گلستان با نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان دیدار کردند.

خادمان حرم رضوی با نماینده ولی فقیه در استان گلستان دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری موج، کاروان دهمین جشن‌های مردمی زیرسایه خورشید با حضور خادمان حرم رضوی همزمان با سراسر کشور در نخستین روز حضور خود در استان با آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان در این دیدار اظهار داشت: سفری را که خدام می‌آیند مردم ذهنیتی برای زیارت از راه دور با امام رضا (ع) پیدا می‌کنند و چقدر خوب است شعائر رضوی با این کار انتقال پیدا کند.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی افزود: اخلاق نقش بسیار مهمی در مردم دارد و این حرکت می‌تواند مروج اخلاق اسلامی و مهربانی باشد و نسیم روح بخش رضوی را در بلاد طنین‌انداز می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان تصریح کرد: امیدواریم بتوانید معارف رضوی را در دل همین حرکت به جامعه منتقل کنید.

وی تصریح کرد: امروز جامعه ما خیلی به اخلاق نیاز دارد و هدف سفرهای خدام همین باشد که پیام‌های امام رضا(ع) را در حدی که می‌توانند ترویج کنند که آن وقت می‌شود گفت که این سفرها با برکت‌تر می‌شود.

سید حسام بنی‌فاطمه دبیر جشن‌های زیرسایه خورشید در استان گلستان هم در این دیدار اظهار داشت:  این کاروان در قالب 3 گروه از امروز در مناطق مختلف استان حاضر می‌شود که فردا در شهرستان مراوه‌تپه، روز دوشنبه در شهرستان‌های گمیشان، کلاله و علی‌آبادکتول، روز سه‌شنبه هم در شهرهای انبارالوم و گالیکش، روز چهارشنبه در مینودشت، نوکنده، آزادشهر، روز پنج‌شنبه در خان ببین، کردکوی و گرگان و روز جمعه در بندرترکمن و گنبدکاووس حاضر می‌شود.

بنی‌فاطمه گفت: جشن‌های زیرسایه خورشید در 28 قالب برنامه در همه 14 شهرستان استان گلستان و 77 منطقه استان اجرا می‌شود که از این تعداد 49 منطقه روستایی و 28 منطقه شهری است.

دبیر جشن‌های زیرسایه خورشید در استان گلستان گفت: در این 77 نقطه در مجموع 313 عنوان برنامه در طول مدت یک هفته حضور این کاروان در استان اجرا می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه