English

رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت

۳۶۲ اثر به نخستین همایش تجارب برگزیده حوزه بهداشت ارسال شد

قائم‌مقام معاون بهداشت و رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت گفت: ۳۶۲ تجربه برگزیده به دبیرخانه نخستین همایش کشوری تجارب برگزیده حوزه بهداشت ارسال شده است.

۳۶۲ اثر به نخستین همایش تجارب برگزیده حوزه بهداشت ارسال شد

به گزارش خبرگزاری موج، جعفر صادق تبریزی صبح امروز در نخستین همایش کشوری تجارب برگزیده حوزه بهداشت با حضور وزیر بهداشت و درمان که در گرگان برگزار شد، اظهار داشت: فعالیت‌های این همایش از بهمن سال گذشته آغاز شده است.

وی تصریح کرد: 362 تجربه برگزیده به دبیرخانه رسید و 100 مورد آن که براساس معیارها نبود کنار گذاشته شد و از بین بقیه آثار، 24 مورد برای سخنرانی و بیقه به صورت پوستر انتخاب شد.

قائم‌مقام معاون بهداشت و رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت و درمان ادامه داد: 3 سخنرانی و 8 پوستر مربوط به بیمه سلامت بود و بقیه مربوط به حوزه بهداشت بود که در قالب یک کتابچه چاپ خواهد شد.

تبریزی یادآور شد: سامانه‎ای راه‎اندازی شده که در روزهای آینده رونمایی خواهد شد و همه دانشگاه‎ها می‎توانند تجارب خود را در این سامانه بارگذاری کنند. یکی از کارهای که در حوزه بهداشت انجام می‎دهیم اثربخشی است و باید بتوانیم بسیاری از کارها را بدون برگزاری همایش‎ها هماهنگ و اجرا کنیم.

قائم‌مقام معاون بهداشت و رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت و درمان تصریح کرد: باید کاری کنیم تجربیات افزایش پیدا کند و 30 هزار بهورز و 45 هزار کارکنان شهری ما باید درگیر مسائل شوند و کم کم قدرت تفکر و حل مسئله آنها افزایش پیدا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه