English

با مسافربرهای شخصی و غیرمجاز در کرمانشاه برخورد می‌شود

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر کرمانشاه گفت: در اجرای این طرح تمام خودروهای غیرمجاز که برای تاکسی‌ها ایجاد مزاحمت کنند جریمه و توقیف خواهند شد و اجرای این طرح در روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت.

با مسافربرهای شخصی و غیرمجاز در کرمانشاه برخورد می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سجاد سلیمانی از آغاز طرح برخورد با مسافربرهای شخصی و غیرمجاز در پایانه‌ها و ایستگاه‌های سطح شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: در راستای ساماندهی حمل‌ونقل

مسافر و برخورد با مسافربرهای شخصی و غیرمجاز در پایانه‌های شهر کرمانشاه، این طرح به مرحله اجرا درآمده است و بر این اساس با تمامی خودروهای شخصی و غیرمجاز که وارد پایانه‌ها و ایستگاه‌های مسافربری شده برابر قانون برخورد خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: در اجرای این طرح تمام خودروهای شخصی غیرمجاز جریمه خواهند شد و اجرای این طرح در روزهای آتی به جد ادامه خواهد داشت.

سلیمانی بابیان اینکه تنها تاکسی‌ها و وسایل حمل‌ونقل عمومی درون‌شهری مجاز به حمل مسافر به هستند اظهار داشت: تاکنون 19 مرحله از طرح برخورد با مسافربرهای شخصی غیرمجاز اجراشده است که در چهارماهه اول سال جاری تعداد 261 دستگاه مسافربر شخصی غیرمجاز توقیف و اعمال قانون شده است.

سجاد سلیمانی ضمن تقدیر از همکاری دادستان محترم عمومی و انقلاب کرمانشاه و معاونین وی، پلیس راهور نیروی انتظامی با سازمان تاکسیرانی کرمانشاه در طرح برخورد با مسافربرهای شخصی، افزود: طی یک ماه گذشته در برخورد و توقیف مسافربرهای شخصی غیرمجاز که برای تاکسی‌ها در ایستگاه ایجاد مزاحمت می‌کنند حدود 71 دستگاه مسافر شخصی توقیف‌شده‌اند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر کرمانشاه از شهروندان خواست بافرهنگ سازی و آموزش استفاده از ناوگان عمومی، امنیت و آرامش خاطر خود را تأمین نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی