English

همایش خودروهای کلاسیک، آفرود، نیونینگ و آپشن در کرمانشاه برگزار شد

همایش خودروهای کلاسیک، آفرود، نیونینگ و آپشن روز جمعه 6 مرداد در دهکده المپیک کرمانشاه برگزار شد.

همایش خودروهای کلاسیک، آفرود، نیونینگ و آپشن در کرمانشاه برگزار شد

امید حاصلی مسئول کمیته آفرود کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، با اشاره به اینکه این همایش سال قبل در نمایشگاه بین‌المللی و امسال در دهکده المپیک برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه، تیم آفرود کرمانشاه هرساله یا قهرمان یا نائب قهرمان کشوری بوده است، بیان کرد: امسال آفرود کشوری در چهار راند که در دیواندره برگزار شد با حضور 17 استان تیم کرمانشاه مقام اول تیمی را کسب کرد.

وی گفت: تیم کرمانشاه در هر چهار کلاس در این همایش شرکت کردند و با میانگینی که گرفته‌شده هزینه مسابقات برای هر ماشین و راننده حدوداً سه میلیون تومان برآورده شده و هیئت هیچ حمایتی در این زمینه نداشته است.

بهرام فرامرزی یکی از شرکت‌کنندگان در این همایش نیز گفت: تا الآن هیچ حمایتی از ما نشده است امسال با کمک آقای بشیری یک گروه پاترول سوار تشکیل دادیم و امیدواریم بتوانیم امتیازاتی را داشته باشیم.

وی گفت: انتظار داریم پلیس‌راه و گشت شهری حمایت کنند و کم‌تر مورد کم‌لطفی قرار بگیریم و بتوانیم راحت در سطح شهر تردد کنیم.

 وی بیان کرد: تابه‌حال همیاری از فدراسیون نداشته‌ایم خصوصاً در شهرستان‌ها، از اسلام‌آباد تنها شرکت‌کننده این مسابقات من بوده‌ام.

این ماشین‌ها زندگی ما هستند

احسان موقوفه مسئول گروه پاترول سواران کرمانشاه در خصوص برگزاری همایش خودروهای کلاسیک در دهکده المپیک یکی از دلایل شرکت در این همایش را جلوگیری از رده خارج کردن خودروهای مدل‌پایین دانست.

وی اضافه کرد: ما همه به دنبال این هستیم که راهکاری پیدا کنیم که ماشین‌هایمان را از دست ندهیم درواقع ماشین‌های ما مقاوم، اصیل، زیبا و بدون هیچ‌گونه فرسودگی هستند چراکه ما از ماشین‌هایمان کار نمی‌کشیم.

وی با اشاره به این‌که کرمانشاه ظرفیت سالانه نمایشگاه خودروهای کلاسیک برای جذب توریسم را دارد بیان کرد: کرمانشاه قطعاً این ظرفیت را دارد مثلاً در بخش آفرود در قسمت‌های کویری، گشت خودروهای آفرودی هستند که بسیار زیبا و جذاب است و درامد بسیار بالایی را کسب می‌کنند.

موقوفه خاطرنشان ساخت: ما می‌توانیم این گشت‌های طبیعت و بیراهه نوردی را بگذاریم و تورهای مختلف برگزار کنیم که هم جذب توریست می‌کند و هم باعث ایجاد اشتغال می‌شود، در بحث کلاسیک هم با ایجاد نمایشگاه‌های مختلف و باشگاه‌ها و گروه‌های گوناگون، جوانان و مردم را جذب کنیم که اوقات فراغت خودشان را با این رشته سالم بگذرانند،

به پیشنهاد مسئول گروه پاترول سواران در نمایشگاه خودروهای کلاسیک از باقی استان‌های کشور دعوت می‌شود با ایجاد غرفه‌های مختلف مانند: قطعات یدکی، سیستم‌های صوتی، مشاوره‌های فنی، لوازم لوکس و ... علاوه بر سرگرمی کسب درآمد کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه