English

معاون وزیر بهداشت در گرگان:

پرونده بهداشتی ۹۰ درصد مردم باید تشکیل شود

معاون ‌وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به فعالیت ۲۵ هزار کارشناس برای ۵۳ میلیون جمعیت شهری گفت: در تلاشیم که ۹۰ درصد مردم را تحت مراقبت قرار دهیم و برای آنها پرونده تشکیل دهیم.

پرونده بهداشتی ۹۰ درصد مردم باید تشکیل شود

به گزارش خبرگزاری موج، علی‌اکبر سیاری در نخستین همایش کشوری تجارب برگزیده حوزه بهداشت که در گرگان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از کارهای که در حوزه بهداشت انجام می‎دهیم اثربخشی است و باید بتوانیم بسیاری از کارها را بدون برگزاری همایش‎ها هماهنگ و اجرا کنیم.

وی تصریح کرد: یکی از نعمت‎هایی که خداوند به انسان داده قدرت تفکر است، دانشگاه و استاد یکی از وظایفشان افزایش قدرت تفکر است. باید کاری کنیم تجربیات افزایش پیدا کند و 30 هزار بهورز و 45 هزار کارکنان شهری ما باید درگیر مسائل شوند و کم کم قدرت تفکر و حل مسئله آنها افزایش پیدا کند.

معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه به ازای هر 2 هزار و 500 نفر جمعیت شهر یک کارشناس در اختیار داریم، افزود: 25 هزار کارشناس برای 53 میلیون جمعیت شهری در نظر گرفتیم. در تلاش این هستیم که 90 درصد مردم را تحت مراقبت قرار دهیم  و برای آنها پرونده تشکیل دهیم.

سیاری اظهار داشت: باید بتوانیم 90 درصد جمعیتی که تحت مراقبت داریم عوامل بیماری‎زایشان را کاهش دهیم و از مرگ زودرس جلوگیری کنیم. سیستم ما خوشبختانه این فرصت بزرگ را دارد، تعداد زیادی از نیروهای ما جوان هستند و باید این‌ها را روش‌مند کنیم تا بتوانیم در زندگی فردی و اجتماعی تفکر خود را مکتوب و ارتقاء دهند و این امر منجر به ارتقاء سیستم و افزایش سلامت جامعه می‎شود.

وی به همکاری مردم و بین دستگاهی تاکید کرد و افزود: همه این عوامل به کمک کارشناسان، شدنی است و امید داریم به همت همکاران شاهد ارتقاء سیستم بهداشتی در کشور باشیم. باید جریان فکری راه بیفتد و همه یاد بگیرند که چگونه شهامت خود را روی کاغذ بیاورند و بتوانند افکار خود را به دیگران عرضه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه