English

فرمانده انتظامی گلستان:

بیش از ۱۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان گلستان کشف شد

فرمانده انتظامی استان گلستان از انهدام ۲ باند و کشف بیش از ۱۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در این استان خبر داد.

بیش از ۱۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان گلستان کشف شد

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی اکبر جاویدان با بیان این که اکنون دشمنان نظام اسلامی از جنگ سخت و حمله نظامی مأیوس شده و سیاست آنها بر جنگ اقتصادی و فرهنگی متمرکز شده و طرق مختلف را در رسیدن به اهداف خود انتخاب کردهاند، گفت: پدیده قاچاق کالا یکی از راه‌های ضربه به اقتصاد و هویت ملی کشور است.

وی با بیان اینکه قاچاق کالا تهدیدی برای بیکار شدن قشر جوان و جویای کار جامعه است، خاطر نشان کرد: این پدیده شوم برالگوی مصرف جامعه اثرات نامطلوب داشته و همچنین تولیدات داخلی را نیز تحت شعاع قرار می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: در همین راستا در یک ماه گذشته بیش از 13 هزار لیتر فرآورده های نفتی، 590 دستگاه لوازم خانگی وصوتی وتصویری وبیش از دو هزارو 341 قلم انواع کالای ممنوعه توسط ماموران انتظامی در استان گلستان کشف شد.

جاویدان با اشاره به کشف بیش از 14 هزار قلم داروی قاچاق و کمیاب تصریح کرد: در همین مدت بیش از یک تن و350 کیلو گرم برنج، یک هزارو 500قلم لوازم آرایشی و بهداشتی وبیش از 47 هزار پاکت سیگار قاچاق کشف شد.

وی ارزش ریالی محموله های کشف شده را بیش از 15 میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: 2 باند قاچاق کالا در این مدت منهدم و عاملان قاچاق کالا پس از دستگیری با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی