English

به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت انجام شد

شرکت ۱۴۰ دانشجوی دانشگاه های استان گیلان در نهمین دوره طرح ولایت بسیج دانشجویی

نهمین دوره طرح ولایت بسیج دانشجویی سپاه قدس استان گیلان با شرکت 140 دانشجوی دانشگاههای استان گیلان برگزغار شد

شرکت 140 دانشجوی دانشگاه های استان گیلان در نهمین دوره طرح ولایت بسیج دانشجویی

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، نهمین دوره طرح ولایت بسیج دانشجویی سپاه قدس استان گیلان با حضور رئیس ، فرمانده سپاه قدس گیلان، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه قدس گیلان، رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان سئول بسیج دانشجویی استان گیلان و جمعی از دانشجویان بسیجی شرکت کننده در سالن اجتماعات اردوگاه شهید بیگلو سپاه قدس گیلان برگزار شد.  

دکتر علیرضا امیرتیموری  دبیر  هیات امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ضمن گرامیداشت دهه کرامت، با اشاره به تاثیرمثبت مجموعه  برنامه‌‌های مذهبی و فرهنگی دهه کرامت بر آحاد جامعه، گفت: برنامه‌های پیش بینی شده این دهه باید طوری طراحی و برگزار شود تا خروجی آن  ارتقای سطح معرفت، شناخت و بینش دینی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان را به همراه داشته باشد.

امیر تیموری گفت: آنچه امروز در جامعه و در عرصه فرهنگی نیاز آن شدیدا احساس می شود، سبک زندگی ایرانی اسلامی است که  امروز دشمنان انقلاب و نظام  در صدد از بین بردن این روحیه انقلابی گری و روحیه استکبار ستیزی در جامعه هستند که برگزاری اینگونه اردو ها باعث تقویت این روحیه ها در جوانان خواهد شد.

وی با یادآوری رشادت های شهدا در جبهه های جنگ حق علیه باطل تاکید کرد: شهدا در جبهه های جنگ با دشمن جان گرانبهای خود را تقدیم کردند تا امنیت امروز ما را تضمین کنند . باید فراموش نکنیم که اگر ما راحت پشت میزها و صندلی ها در امنیت و آرامش کامل مشغول فراگیری علم و دانش هستیم ، این آرامش امروزمان  را مدیون شهدا بوده و همیشه قدردان آنان خواهیم بود.

دکتر امیرتیموری افزود:  یکی از راهکارهای اصلی مقابله با توطئه‌های دشمن، افزایش و گسترش معرفت و بصیرت دینی، بر پایه قرآن و مکتب اهل بیت(ع)، جهت تقویت قدرت تحلیل منطقی در بین قشر جوان، به ویژه دانشجویان است و از اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت میزبان برگزاری نهمین دوره طرح ولایت می باشد، بسیار خوشحالیم .

کمیل کاس پور مسئول بسیح دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گفت:   تعداد 140 نفر از دانشجویان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان گیلان به تفکیک 86 دانشجوی زن و 54 دانشجوی مرد از تاریخ 5 مرداد 1396 بمدت ده روز در این طرح شرکت دارند که حاضرین در اردو در دو بخش فعالیت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: در بخش اول نهمین دوره طرح ولایت، شرکت کنندگان با مباحث معرفتی ، دینی و بصیرتی مانند مباحث مربوط به هستی شناسی و انسان شناسی، جریان شناسی سیاسی ، ولایت فقیه ، فضای مجازی و اصول کار تشکیلاتی و اخلاق تشکیلاتی آشنا خواهند شد و در بخش دوم نیز دانشجویان حاضر در اردو، مباحث ارتقای توان دفاعی دانشجویان با استفاده از تیراندازی شبیه سازی شده و حضور در میدان تیررا تجربه خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه