English

نرخ کرایه تاکسی کرمانشاه ۱۴ درصد افزایش یافت

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه از افزایش 14 درصدی نرخ کرایه تاکسی در کرمانشاه خبر داد.

نرخ کرایه تاکسی کرمانشاه 14 درصد افزایش یافت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه‌، سجاد سلیمانی با اشاره به اینکه نرخ جدید کرایه تاکسی در کرمانشاه به‌صورت میانگین در سال جاری حدود 14 درصد افزایش‌یافته است، گفت: با تائید فرمانداری، نرخ جدید کرایه تاکسی‌های گردشی، مسیری، ویژه، پایانه‌های فرودگاه و تاکسی‌های تلفنی شهر کرمانشاه، رسماً اعلام و به تاکسیرانان و آژانس‌های مسافربری ابلاغ شد.

وی با اشاره به افزایش هرساله نرخ کرایه تاکسی، افزود: روند افزایش نرخ کرایه به این صورت است که هرساله کمیته نرخ‌گذاری سازمان تاکسیرانی، جهت تعیین نرخ جدید کرایه تاکسی جلسات مختلفی برگزار می‌کند و پس از جلسات متعدد و نهایی شدن نرخ کرایه کلیه مسیرهای سطح شهر، نرخ‌های جدید پیشنهادی را جهت بررسی و اخذ مصوبه به شورای شهر می‌فرستد.

به گفته این مسئول، اعضای شورای شهر پس از دریافت، بررسی و تصویب پیشنهاد‌ها سازمان تاکسیرانی، نرخ‌های جدید کرایه‌ها را جهت تائید به فرمانداری ارجاع می‌دهند و درنهایت با تائید نرخ‌ها از سوی فرمانداری، کرایه تاکسی بر اساس نرخ‌های جدید اعمال می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه تأکید کرد: بعد از تائید فرمانداری و ابلاغ شورای شهر، نرخ‌های جدید کرایه تاکسی اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هیچ راننده‌ای حق ندارد افزون بر نرخ قانونی و مصوب اعلام‌شده از مسافران کرایه اخذ کند، خاطرنشان کرد: بااین‌حال ممکن است برخی از رانندگان تاکسی بالاتر از نرخ مصوب جدید، از مسافر کرایه گرفته و تخلف کنند که با آن‌ها برخورد خواهد شد.

سلیمانی افزود: مسافران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با به خاطر سپردن کد یا شماره پلاک این خودروها و تماس با شماره تلفن 38211948 و یا 38246565 شکایت خود را ثبت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه