English

جشنواره فیلم کوتاه سینمای جوان در کرمانشاه به شکل مطلوبی باید برگزار شود

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه بر برگزاری هر چه‌بهتر پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه سینمای جوان (شبدیز) در کرمانشاه تأکید کرد.

جشنواره فیلم کوتاه سینمای جوان در کرمانشاه به شکل مطلوبی باید برگزار شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، در جلسه هماهنگی جشنواره پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه سینمای جوان (شبدیز) به ریاست دکتر شاه‌حسینی برگزار شد.

در این جلسه یوسف شاه‌حسینی ضمن تبریک روز ملی کرمانشاه و با اشاره به عملیات غرورآفرین مرصاد در سال 1367 و ناکام ماندن توطئه‌ی منافقین گفت: باید ازاین‌روز برای توسعه و معرفی هر چه‌بهتر استان کرمانشاه استفاده کنیم.

وی در ادامه برگزاری جشنواره سراسری فیلم کوتاه شبدیز را فرصتی مناسب برای معرفی قابلیت‌ها و توانمندی‌های استان دانست و افزود: راه توسعه و پیشرفت از مسیر جوان‌گرایی و استفاده از نیروی جوانان می‌گذرد.

این مدیر عالی با تأکید بر تشکیل ستاد برگزاری جشنواره، تلاش همه‌ی دستگاه‌های اجرایی استان را برای برگزاری این رویداد خواستار شد.

در ابتدای جلسه رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به تأثیر برگزاری چنین جشنواره‌هایی در استان‌های مرزی اشاره کرد و افزود: با پرهیز از هرگونه کارنمایشی تمام تلاش خود را برای برگزاری جشنواره‌ای محتوی محور بکار می‌گیریم به‌نحوی‌که بتوانیم دبیرخانه دائمی این جشنواره را به‌صورت دائم به استان منتقل نماییم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه