English

همه باید برای رفع مشکلات ناهنجاری‌های اجتماعی تلاش کنیم

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی و تلاش برای پیشگیری و مقابله با معضلات اجتماعی از تأکیدات مقام معظم رهبری است و بر این اساس باید اقدامات دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با این آسیب‌ها، تخصصی و گره‌گشا باشد.

همه باید برای رفع مشکلات ناهنجاری‌های اجتماعی تلاش کنیم

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه‌، علیرضا گودرزی در چهارمین جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی استانداری گفت: آسیب‌ها و معضلات اجتماعی در استان ما نسبت به شاخص‌های کشوری وضعیت نامناسبی دارد و برای حل این مسئله نیازمند برنامه‌ریزی، تدبیر و همکاری متقابل همه دستگاه‌ها هستیم. وی افزود: باید برای پیشگیری جدی از مسائل اجتماعی بشدت تلاش کنیم این نیازمند بسیج همه امکانات استان برای مقابله با پدیده‌های اجتماعی است.

گودرزی با تأکید بر انجام کار علمی و تخصصی در حوزه اجتماعی افزود: حوزه اجتماعی حوزه ایست که نیازمند نگاه علمی به مسائل است و باید کار را به متخصصین این حوزه واگذار کرد تا با برنامه‌ریزی و کارشناسی کار را پیش ببریم.

وی گفت: شناسایی و بهبود نقاط آسیب خیز و کنترل آسیب‌های اجتماعی با اولویت اعتیاد، طلاق، حاشیه‌نشینی، کودکان کار و مفاسد اقتصادی باید جزء وظایف اصلی دستگاه‌های ذی‌ربط باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه