English

همدان، دهکده عرضه و مصرف قلیان

مدیر روابط عمومی فرمانداری همدان تصریح کرد: متاسفانه شاهد هستیم که در سطح شهر همدان سیگار و قلیان در منظر عمومی به راحتی استفاده می‌شود و این شهر به دهکده عرضه و مصرف قلیان تبدیل شده است.

همدان، دهکده عرضه و مصرف قلیان

به گزارش خبرگزاری موج، ‌علیرضا بابایی پنجشنبه 5 مرداد در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان گفت: در برخی مراکز فرهنگی و تاریخی همدان که قدمت آن به 3 تا 4 هزار سال نیز می‌رسد در دست تصرف قلیان فروشان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: اگرچه جمع‌آوری و برخوردهایی در این زمینه صورت گرفته، اما باید اذعان کرد حجم برخوردها متناسب با میزان عرضه این قلیان‌ها نیست.

بابایی با تاکید بر اینکه برخورد با عرضه‌کنندگان قلیان باید در دستور کار قرار بگیرد، افزود: در حاشیه عرضه قلیان مواد دیگری نیز عرضه می‌شود که باید مورد رسیدگی و برخورد قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: گنجنامه، بلوار جنب شهربازی و بلوار ارم از جمله این اماکن است این درحالیست که فقط قهوه‌خانه‌های سنتی مجوز عرضه قلیان دارند.

وی ادامه داد: اگرچه گردشگری و جذب توریسم را یکی از عوامل توسعه شهر تعریف کرده‌ایم اما متاسفانه این امر مخل ‌این هدف است، به طوریکه در باغ‌رستوران‌ها درآمد اصلی عرضه قلیان است.

مدیر روابط عمومی فرمانداری همدان در پایان گفت: روزانه چندین تماس و درخواست از جانب شهروندان مبنی بر برخورد با عرضه‌کنندگان قلیان دریافت می‌کنیم که لازم ‌است مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه