English

مدیرکل دفتر ستاد ملی بازآفرینی شهری وزارت راه و شهرسازی

"مدرسه مهربانی" در بافت فرسوده شهرستان گنبدکاووس احداث می‌شود

مدیرکل دفتر ستاد ملی بازآفرینی شهری وزارت راه و شهرسازی گفت: برای دختران بازمانده از تحصیل در محله مدرسی شهرستان گنبدکاووس مدرسه مهربانی احداث خواهد شد.

"مدرسه مهربانی" در بافت فرسوده شهرستان گنبدکاووس احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج ، نریمان مصطفایی در جلسه ستاد بازافرینی شهری در فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: برای دختران بازمانده از تحصیل در محله مدرسی مدرسه مهربانی احداث خواهیم کرد.

مدیرکل دفتر ستاد ملی بازآفرینی شهری وزارت راه و شهرسازی افزود: بیشتر این پروژه‌های اعلام شده تک پروژه‌ای بودند و ما باید به دنبال پروژه‌های نرم‌افزاری باشیم و آموزش و پرورش به عنوان زیرمجموعه کارگروه در فعالیت‌ها مشارکت بیشتری داشته باشد.

وی تصریح کرد: توسط آموزش فنی و حرفه‌ای و بهزیستی آموزش‌های مهارت زندگی و مهارت‌آموزی در جهت ایجاد اشتغال برای این مناطق درنظر گرفته شود.

مصطفایی یادآور شد: ما در طول 2 ماه در زاهدان برای 150 کودک بازمانده از تحصیل مدرسه‌ای را احداث کنیم و در حال حاضر به علت اضافه شدن 500 کودک بازمانده از تحصیل در اجرای توسعه آن هستیم.

مدیرکل دفتر ستاد ملی بازآفرینی شهری وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد: باید ظرفیت‌های درون و برون را یکپارچه کرده و آنان را برای انجام کار هدایت کنیم تا این مناطق در حوزه‌های مختلف ارتقاء یابد.

وی با اشاره به اینکه شهرداریها به عنوان دبیر ستاد بازآفرینی شهری در محور برنامه‌های این حوزه قرار دارند، ابراز کرد: اولویت اساسی در این بخش توانمندسازی ساکنان محلات است.

مصطفایی با بیان اینکه از مداخلات صرف و کالبدی نمی‌توان مسائل حوزه بازآفرینی شهری را برطرف کرد، افزود: هم‌افزایی اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و غیره باید مورد توجه قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه