English

دیدار مسئولان گنبدکاووس با خانواده شهدا و جانبازان

جانباز ۷۰ درصد اهل سنت: مسئولان برای هزینه‌های درمانی و دارویی جانبازان کمک کنند

ائمه جمعه شیعه و سنی و مسئولان شهرستان گنبدکاووس به مناسبت سالروز اقامه نخستین نمازجمعه با خانواده شهید مهدی حدادی و جانباز ۷۰ درصد عبدالرحمان نازقلیچی دیدار کردند.

جانباز ۷۰ درصد اهل سنت: مسئولان برای هزینه‌های درمانی و دارویی جانبازان کمک کنند

به گزارش خبرگزاری موج ، عبدالرحمن نازقلیچی جانباز 70 درصد شهرستان گنبدکاووس در این دیدار اظهار داشت: به واسطه مشکل نخاعی و ویلچری بودن مشکلاتی در زندگی شخصی دارم و مدام باید بر روی صندلی باشم که مشکلات جسمی برای من ایجاد کرده است. رسیدگی به امورات شخصی من توسط 2 برادرم انجام می‌شود که از آنها قدردانی می‌کنم.

وی یادآور شد: موسس یک پیش‌دبستانی و دوره ابتدایی غیرانتفاعی هستم و نیاز است مدیریت آموزش و پرورش در افتتاح این مدرسه در مهرماه سال تحصیلی جدید تعاملاتی با من داشته باشند تا حداقل امرار معاش من تامین شود.

عبدالقدیر کریمی، فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس هم در این دیدار اظهار داشت: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری همواره در سخنان خود به فداکاری‌ها و رشادت‌های شهدا و جانبازان اشاره داشتند و تاکید دارند که نباید این فداکاری‌ها در بین مردم به فراموشی سپرده شود.

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس افزود: ما مسئولان با عمل به وظیفه خود و دیدار با این خانواده شهدا اعلام می‌کنیم که به خون شهدا وفاداریم و آنچه در حال حاضر داریم مرهون خون پاک شهدا و فداکاری‌های جانبازان است.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: شهدا پشتیبان معنوی ما در ارائه خدمات به مردم هستند.

عبدالباسط آخوند نوریزاد امام جمعه اهل سنت شهرستان گنبدکاووس در این دیدار اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی مرهون خون شهدا است و عزت و سربلندی کشور ما در برابر دشمنان اسلام مدیون فداکاری‌های جانبازان و شهدا است.

امام جمعه اهل سنت شهرستان گنبدکاووس افزود: در سال 90 من با جانباز نازقلیچی همسفر خانه خدا بودم و سختی‌های وی در نزد خداوند محفوظ خواهد ماند.

حجت الاسلام علی فتحی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس هم در این دیدار اظهار داشت: از روز 5 تا 12 تیرماه هفته اقامه نمازجمعه نامگذاری شده و یکی از برنامه‌های ستاد نمازجمعه اهل سنت و شیعه دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس افزود: این خانواده‌ها سرمایه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و تا زمانی که جانبازان زنده‌اند و دعا می‌کنند انقلاب اسلامی دوام خواهد داشت.

وی تصریح کرد: ایثارگری جانبازان و فداکاری‌های آنان سبب شده تا امروز مسلمانان کشورهای اسلامی مانند سوریه، فلسطین و یمن در برابر دشمنان اسلام قیام کنند و شما جانبازان و شهدا را الگو خود قرار دهند. دوام و بقاء جمهوری اسلامی ایران در گروی فداکاری‌های شهدا و جانبازان است.

محمود تمرتاش رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گنبدکاووس هم در این دیدار اظهار داشت: در شهرستان گنبدکاووس بیش از 500 شهید و 2 هزار جانباز وجود دارد که 28 نفر از این جانبازان 30 تا 70 درصد هستند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گنبدکاووس افزود: شهید مهدی حدادی متولد سال 1343 است که در سال 65 در منطقه شلمچه به عنوان سرباز ارتش به درجه رفیع شهادت نائل آمد و جانباز 70 درصدی عبدالرحمان نازقلیچی از شهروندان اهل سنت در سال 66 در منطقه سومار دچار ضایعه نخاعی و جانباز شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه