English

مسئول دبیرخانه جشنواره پویانمایی رضوی گلستان

۱۱ فیلم در حاشیه جشنواره پویانمایی رضوی گلستان اکران شد

-مسئول دبیرخانه نهمین جشنواره پویانمایی رضوی از اکران ۱۱ فیلم در حاشیه برگزاری نهمین جشنواره پویانمایی رضوی خبر داد.

۱۱ فیلم در حاشیه جشنواره پویانمایی رضوی گلستان اکران شد

به گزارش خبرگزاری موج، مریم رحمانی پور، عصر چهارشنبه در نشست خبری نهمین جشنواره پویانمایی رضوی در گلستان اظهار کرد: فیلم‌های ارسال شده به دبیرخانه جشنواره صبح امروز برای شرکت‌کنندگان به نمایش درآمد.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی فیلم‌نامه‌نویسی پویانمایی، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده توانستیم این کارگاه را در روز های ۱۸ و ۱۹ تیرماه در سالن نگاه تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار کنیم.

رئیس اداره هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تصریح کرد:برگزاری کارگاه آموزشی فیلم‌نامه‌نویسی رشته پویانمایی سبب گسترش این هنر و توانمندسازی تولیدات آثار جشنواره محسوب می شود.

وی با بیان اینکه برای تولید پویانمایی با موضوع رضوی از کمبود منابع اطلاعاتی برخوردار هستیم، افزود: تقریباً اغلب آثار تولیدی به لحاظ موضوعی در جشنواره‌های گذشته شبیه یکدیگر است که این مشکل با برگزاری کارگاه آموزشی ویژه طلاب و ورود فیلم‌نامه نویسان قوی مرتفع می‌شود.

گفتنی است جشنواره پویانمایی رضوی همه‌ساله به مناسبت میلاد باسعادت علی بن موسی‌الرضا(ع)، حضرت فاطمه معصومه (س) و بزرگداشت احمد بن موسی (شاه‌چراغ) در دهه کرامت برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه