English

برگزاری مانور امداد و نجات سانحه فرضی هواپیمای مسافربری در اصفهان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت : مانور امداد و نجات سانحه فرضی هواپیمای مسافربری براساس تقویم دوسالانه سازمان هواپیمایی کشوری و مطابق با استاندارد های سازمان ایکائو برگزار می شود.

برگزاری مانور امداد و نجات سانحه فرضی هواپیمای مسافربری در اصفهان

به گزار ش خبرگزاری موج از اصفهان ، کریمی گفت: این مانور به منظور ارتقاء سطح استاندارد های ایمنی و مقابله با بحران های ناشی از نقص فنی و اقدامات تروریستی انجام شد .

وی با اشاره به اینکه در طی ماه گذشته دو مورد حضور به موقع نجاتگران جمعیت هلال احمر استان اصفهان در عملیات نقص فنی هواپیمای مسافربری در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان که پشتیبان فرودگاه بین المللی امام خمینی و مهر آباد تهران بوده و بسیاری از پرواز های سطح کشور به نوعی با این فرودگاه مرتبط بوده و خدمات دریافت می نمایند، انجام شده است تصریح کرد : در این مانور تعداد 58 نفر از عوامل امدادی در قالب 13 تیم عملیاتی امداد و نجات ،رها سازی ، آنست ، حمایت روانی و بالگرد و 13 دستگاه خودرو نجات و آمبولانس و درمانگاه سیار مشارکت داشتند .

 معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد : در کنار اکیپ های جمعیت هلال احمر ، سازمان آتش نشانی ، مرکز فوریت های پزشکی اصفهان ، اداره کل فرودگاه ، آتش نشانی فرودگاه ، یگان حفاظت و هوانیروز ارتش مشارکت داشتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه