English

فرماندار خبر داد:

تصویب ۹ طرح ورزشی برای شهرستان کارون

چندین مصوبه ورزشی از جمله احداث یک مجموعه ورزشی و یک خانه جوان، راه اندازی استخر و احداث دو زمین چمن مصنوعی برای شهرستان کارون درنظر گرفته شد.

تصویب 9 طرح ورزشی برای شهرستان کارون

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از خوزستان، فرماندار شهرستان کارون گفت: یکی از جدی ترین اولویت های این شهرستان، معطوف به توسعه و گسترش زیرساخت های ورزشی است که نقش موثری را در تأمین سلامت و نشاط عمومی و اجتماعی منطقه ایفا می کند.

 معصومه خنفری با اشاره به تأثیر گذاری سازنده ورزش در نشاط و سلامت اجتماعی اظهار داشت: شهرستان کارون در عرصه استعدادهای ورزشی، بسیار توانمند است که با ارتقای زیرساخت های ورزشی، افتخار آفرینی های ورزشکاران این خطه مضاعف خواهد شد.

خنفری با اعلام اینکه شهرستان کارون به لحاظ زیرساختی دارای مشکلات بسیاری است که نیازمند رسیدگی جدی و توجه ویژه دستگاه های اجرایی استان است، اظهار داشت: متاسفانه علی رغم وجود تیم های ورزشی بسیار و تعداد زیاد جوانان علاقمند به امر ورزش شاهد کمبود شدید زمین چمن و حتی تغییر کاربری زمین های خاکی موجود در شهرستان هستیم که در صورت ادامه این روند لطمه های جبران ناپذیری به ورزش شهرستان وارد خواهد آمد، لذا امیدوار هستم مدیرکل ورزش و جوانان در زمینه ورزش شهرستان کارون تدابیری جدی بیاندیشد.

نماینده دولت در شهرستان کارون افزود: گسترش ورزش  علاوه بر حصول سلامت و نشاط عمومی، در کاهش هزینه های حوزه بهداشت و درمان نیز موثر است و امیدواریم این اولویت به نحوی شایسته در شهرستان  پیگیری و عملیاتی شود.

خنفری عنوان کرد: بر اساس پیگیری‌ها و درخواست فرمانداری کارون در جلسه شورای اداری که دیروز برگزار شد، 9 مصوبه  مهم ورزشی از جمله احداث یک مجموعه ورزشی و یک خانه جوان ،راه اندازی استخر و احداث دو زمین چمن مصنوعی برای این شهرستان درنظر گرفته شد.

رییس شورای اداری شهرستان کارون با اعلام اینکه در این جلسه مصوبات خوبی برای ورزش شهرستان درنظر گرفته شد، تصریح کرد: اختصاص مبلغ 150میلیون تومان به خرید تجهیزات ورزشی ،اختصاص مبلغ600 میلیون تومان به بازسازی و بهره برداری از استخر نیل، احداث دو زمین چمن مصنوعی در شهر کوت عبدا...، تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی چندمنظوره سویسه، اهدای زمین جهت ساخت خانه جوان شهرستان کارون ، احداث 2 زمین چمن مصنوعی در 2 بخش مرکزی و سویسه، اختصاص مبلغ150 میلیون تومان از اعتبارات مناطق محروم اداره کل ورزش و جوانان به شهرستان کارون و ارایه تسهیلات تا سقف 50 میلیون تومان به باشگاه های خصوصی از طریق صندوق کارآفرینی از جمله تصمیماتی بود که مصوب شد.

معصومه خنفری عنوان کرد: برنامه ریزی برای اجرای طرح ها و برنامه های ورزشی، تقویت و توسعه امکانات ورزشی در شهرستان، فراهم سازی و مهیا ساختن شرایط برای برخورداری اقشار و طبقات متعدد ساکن دراین خطه از امکانات و ظرفیت های ورزشی، از مولفه های تأثیرگذار در گسترش و فراگیری ورزش محسوب می شود که با هماهنگی و همکاری با دستگاه های مختلف در تلاشیم تا به این مهم  توجه شایانی کنیم و خدمت بزرگی به جوانان شهرستان و قهرمان پروری در این شهرستان داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه