English

فرمانده نیروی انتظامی گنبدکاووس:

۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان گنبدکاووس کشف شد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ۶ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق و۲۴ هزار و ۱۴۳ نخ سیگار قاچاق در این شهرستان کشف شده است.

۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان گنبدکاووس کشف شد

به گزارش خبرگزاری موج، محمود علی‌فر ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در گنبدکاووس اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، 6 هزار و 400 لیتر سوخت قاچاق، 210 کلیو سم قاچاق در شهرستان و 4 هزار و 580 لیتر سوخت قاچاق در نوار مرزی کشف و ضبط شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس افزود: در طرح مبارزه با کالا قاچاق از یک باربری در شهرستان گنبدکاووس 210 کیلو سم روال تی‌سی محصول چین کشف شد و همچنین در نوار مرزی در رابطه با سوخت قاچاق 3 نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 40 طرح مقابله و مبارزه در شهرستان گنبدکاووس اجرا شده که نسبت به سال گذشته 11 درصد افزایش داریم. 84 درصد پرونده‌های اختلافات خانوادگی در گنبدکاووس، با همکاری واحد مشاوران کلانتری‌های این شهرستان مصالحه شده است.

علی‌فر تاکید کرد: بیشترین پرونده‌ها در شهرستان گنبدکاووس مربوط به اختلافات خانوادگی، نزاع و درگیری فامیلی، مشکلات زوجین و ایجاد مزاحمت است و در تیرماه بیشتر پرونده‌های ارجاعی به صلح و سازش ختم شده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس گفت: در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بیش از 10 کیلو انواع موادمخدر کشف و بیش از 50 نفر معتاد متجاهر دستگیر، 3 دستگاه خودرو و 2 دستگاه موتور سیکلت توقیف شدند.

علی‌فر تصریح کرد: 141 قلم مواد آرایشی و بهداشتی قاچاق، 24 هزار و 143 نخ سیگار قاچاق، 6 هزار و 893 قلم دارو از جمله کشفیات ما از ابتدای سال جاری تاکنون بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس افزود: 10 دستگاه کولر اسپلیت و 4 دستگاه ماشین لباسشویی قاچاق در زمینه لوازم خانگی به ارزش 460 میلیون ریال کشف و ضبط شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه