English

فرماندار شهرستان کلاله مطرح کرد

شناسایی بیش از ۳ هزار خانواده دارای معلول در شهرستان کلاله/ ساختمان اداره بهزیستی کلاله احداث می‌شود

فرماندار شهرستان کلاله گفت: این شهرستان ۴ هزار و ۱۹۳ مددجوی تحت پوشش بهزیستی دارد که ۳ هزار و ۴۵۱ خانواده دارای معلول هستند.

شناسایی بیش از ۳ هزار خانواده دارای معلول در شهرستان کلاله/ ساختمان اداره بهزیستی کلاله احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، نصرت بزرگر عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کلاله با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت: امروز با حضور ریاست سازمان بهزیستی کشور ساختمان اداره بهزیستی شهرستان کلاله به صورت مشارکتی با خیران با اعتبار یک میلیارد تومان کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی با بیان اینکه اورژانس اجتماعی شهرستان نیز افتتاح می‌شود و امید داریم مسئولان استانی و کشوری در حوزه بهزیستی توجه ویژه‌ای به کلاله داشته باشند، افزود: افزایش مستمری‌بگیران معلول، افزایش وام‌های اشتغالزایی، تخفیف سهم آورده برای تهیه زمین مسکن برای خانواده‌های دارای چند معلول و حمایت از ورزشکاران حوزه بهزیستی از درخواست‌های این حوزه است.

فرماندار شهرستان کلاله با بیان اینکه در این شهرستان 4 هزار و 193 مددجوی تحت پوشش بهزیستی هستند که 3 هزار و 451 خانواده دارای معلول هستند، افزود: 743 پرونده در حوزه اجتماعی بهزیستی شهرستان کلاله فعال و ارائه خدمات مستمر و غیرمستمر می‌دهند.

عبدالرضا چراغعلی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان هم در این جلسه اظهار داشت: زنگ خطر آسیب‌های اجتماعی در همه استان‌ها به ویژه استان گلستان به صدا درآمده و خانواده دارای تحصیلات بالا و مسئولان، بیشتر در معرض این آسیب‌ها هستند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان افزود: سازمان بهزیستی و کمیته امداد به تنهایی قادر به مقابله نیستند و باید نهضت عمومی مقابله در سطح استان با استفاده از همه ظرفیت‌های سازمان مردم نهاد و مردم فراگیر شود.

وی تصریح کرد: در کارگروه مقابله با آسیب‌های اجتماعی همه مدیران دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای برنامه‌های پیشگیرانه هستند تا 5 آسیب طلاق، خودکشی، حاشیه نشینی، مفاسد اجتماعی، اعتیاد کاهش یابد.

شهرام کوسه غراوی نماینده مردم کلاله، گالیکش، مینودشت و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه اظهار داشت: تخصیص سهمیه مستمری‌بگیران در 4 شهرستان مراوه تپه، کلاله، مینودشت و گالیکش افزایش یابد و معضل مسکن معلولان نیز رفع شود.

نماینده مردم کلاله، گالیکش، مینودشت و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی افزود: نگاه مجمع نمایندگان استان نگاه بخشی‌نگری نیست بلکه نگاه استان‌نگری در جهت توسعه جای جای استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه