English

مدیر شبکه جوانان رضوی گلستان خبر داد

اجرای ۳۱۳ برنامه توسط کاروان زیر سایه خورشید در گلستان

مدیر شبکه جوانان رضوی استان گلستان گفت: با ورود کاروان زیر سایه خورشید به ۷۷ نقطه استان گلستان تعداد ۳۱۳ برنامه اجرا می شود.

اجرای ۳۱۳ برنامه توسط کاروان زیر سایه خورشید در گلستان

به گزارش خبرگزاری موج، سید حسام بنی ‎فاطمه، در نشست خبری ظهر سه شنبه با اصحاب رسانه اظهار کرد: امسال دهمین مرحله جشن زیر سایه خورشید به صورت خودجوش و کاملا مردمی هزمان ۳۱ استان و ۳۱ کشور خارجی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‎های کاروان زیر سایه خورشید در ۴۹ روستا و ۲۸ شهر استان گلستان اجرا خواهد شد، افزود: شهرستان‎های گلستان میزبان کاروان زیر سایه خورشید هستند که این کاروان در ۷۷ نقطه استان ۳۱۳ عنوان برنامه را اجرا خواهند کرد.

بنی فاطمه گفت: امسال شعار محوری خدام رضوی «به تو اقتدا می‎کنم یا علی‎ابن موسی‎الرضا (ع)» است.

مدیر شبکه جوانان رضوی استان گلستان با اشاره به برنامه های این کاروان در استان، اظهارکرد: در قالب جشن‎های زیر سایه خورشید از لحظه تولد نوزاد و قرائت اذان در گوش کودک تا حضور بر مزار شهیدان برنامه داریم.

وی افزود: عقلانیت و برنامه‎ ریزی دقیق اولویت کاروان زیر سایه خورشید در شهرهای مختلف است که در این زمینه آتش به اختیار نیستیم چراکه قرارگاه مرکزی دچار اختلال نشده است.

بنی فاطمه جشن زیر سایه خورشید را بزرگترین عملیات فرهنگی کشور اعلام کرد و تصریح کرد: هدف از برگزاری این جشن تقویت فرهنگ زیارت از راه دور و شادی و نشاط به واسطه حضور خدام رضوی، پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) و بسته‎های متبرک است.

وی سرکشی و دلجویی از خانواده‎های جان‎ باختگان معدن، خواندن خطبه عقد زوج‎های جوان با عنوان «با اجازه امام‎ رضا (ع) بله» و برنامه «عروسک قشنگ من» ویژه کودکان مهدکودک، پیش‎دبستانی و دبستانی را از دیگر برنامه های این کاروان دانست.

مدیر شبکه جوانان رضوی از توزیع ۱۴۰ سبد حمایتی به اقشار محروم خبر داد و گفت: بازدید از کانون‎های جهادی و کارگاه‎های اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه‎های این کاروان به شمار می رود.

وی از راه اندازی کمپین کشوری با عنوان «یک جهان مهربانی» خبر داد و گفت: علاقمندان می‎توانند با ارسال عدد هشت به سامانه ۱۰۰۰۸۸۸ به این کمپین بپیوندند.

بنی‎ فاطمه با بیان اینکه برنامه متمرکز جشن زیر سایه خورشید در روز پنج‎ شنبه ۱۲ مرداد برگزار می شود، افزود: این برنامه برای نخستین ‎بار به صورت زنده از سیمای استانی پخش خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه