English

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان

دختر در مکتب اسلام برکت خانواده است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: دختر در مکتب اسلام برکت خانواده است.

دختر در مکتب اسلام برکت خانواده است

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)  گفت: خاندان پیامبر (ص) خاندان کرم و سخاوت هستند و در خانه آنان به روی همه باز است.

وی افزود: مردم ایران مدیون دو گوهر وجودی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) هستند و این دو معصوم تکیه‌گاه محکم نظام، انقلاب و مردم هستند.

حجت‌الاسلام ولی نژاد با اشاره به اینکه منابع و روایات بسیاری داریم که به محبت اهل‌بیت (ع) اشاره‌شده است، اظهار کرد: منابع دینی ما محبت به خاندان وحی را لازم و واجب می‌داند و زندگی بدون محبت اهل‌بیت (ع) معنی ندارد.

دختران برکت خانه و خانواده هستند

عضو شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اینکه سالروز میلاد حضرت معصومه (س) روز دختر نام‌گذاری شده است، گفت: افزود: دختر در مکتب اسلام از احترام و جایگاه بالایی برخوردار است و از دختران برکت خانه و خانواده نام‌برده شده است.

وی ادامه داد: روز دختر بهانه‌ای برای توجه بیشتر به نقش دختر در خانه و خانواده است و دختران باید بدانند که در مکتب اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران نقش بسیار مهمی دارند و باید به این نقش مهم آگاه باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: دختران در خانواده هم می‌توانند نقش عزتمند و یا نقش زلت بار داشته باشند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تصریح کرد: اگر دختران باحجاب و عفاف در جامعه حاضر شوند موجب عزت، سربلندی و آبروی خانواده‌ها می‌شوند و اگر غیرازاین عمل کنند موجب سرافکندگی خانواده‌ها و والدین خواهند شد.

وی با تأکید بر این نکته که دختران باید با رفتار و منش اسلامی به خانواده‌های خود آبرو و عزت دهند، افزود: بی‌حجابی ابتذال است و ابتدال کوچکی است و این کوچکی موجب کوچک شدن خانواده‌ها می‌شود.

وی اضافه کرد: دختران باید خود را از افراد سودجو و فرصت‌طلب و انسان‌هایی با خوی وحشی‌گری مراقبت کنند چراکه دختران جامعه‌ی ما مادران آینده جامعه ما هستند و چون مادران مقدس‌اند، دختران نیز مقدس‌اند و نباید اجازه داد که این قداست شکسته شود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در کمین شکستن این قداست هستند، تصریح کرد: غرب از زن به‌عنوان یک کالا استفاده می‌کند زن کالا نیست و دختر و زن سرمایه خانواده، عزت خانواده و بقای خانواده هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه