English

رئیس شورای شهر گرگان:

نزدیکی به فرودگاه و راه آهن مزیت برای شهرک سلامت گلستان است

رئیس شورای شهر گرگان گفت: احداث شهرک سلامت گلستان در مجاورت فرودگاه و راه آهن گرگان یک مزیت محسوب می شود.

نزدیکی به فرودگاه و راه آهن مزیت برای شهرک سلامت گلستان است

به گزارش خبرگزاری موج، ۱۷ خردادماه امسال توافق مسوولان علوم پزشکی گلستان با اعضای شورای اسلامی شهر جلین برای ساخت بیمارستان هزار تختخوابی گلستان در این شهر که قرار بود جایگزین بیمارستان های فرسوده پنج آذر و طالقانی شود، موجب اعتراض شهروندان گرگانی شد؛ چرا که بسیاری از کارشناسان معتقدند انتقال بیمارستان هزار تختخوابی از گرگان به جلین می تواند احداث شهرک سلامت گلستان را با مشکل مواجه کرده و در عین حال شهر هفت هزار نفری جلین زیرساخت های لازم برای احداث بیمارستان یک هزار تختخوابی را ندارد.

عصر سه شنبه جلسه ای برای حمایت از ساخت بیمارستان یک هزار تختخوابی در  زمین پیشنهادی در کریم آباد گرگان در صحن علنی شورای اسلامی مرکز استان برگزار شد.

هرچند این جلسه به دلیل به حد نصاب نرسیدن، رسمیت پیدا نکرد اما تعدادی از اعضای حاضر در این جلسه به ارائه نظرات خود در این خصوص پرداختند.

رئیس شورای شهر گرگان انتخاب زمین برای ساخت بیمارستان یک هزار تختخوابی در مجاورت فرودگاه و راه آهن را یک مزیت دانست و گفت: نزدیکی فرودگاه به بیمارستان موجب می‎ شود تا در کوتاه ترین مسیر ممکن بیمار اورژانسی از هواپیما پیاده و وارد بیمارستان شود.

سیدمحمد قدس مفیدی افزود: عده ای وجود لوله گاز و مجاورت زمین پیشنهادی در کریم آباد با فرودگاه را دلیل نامناسب بودن زمین پیشنهادی برای احداث شهرک سلامت گلستان اعلام می کنند، در شرایطی که خطوط لوله نفت و گاز و راه آهن دارای حریم های مصوب هستند که طبق قانون می توان از این حریم ها به عنوان فضای سبز استفاده کرد.

شهرک سلامت به فضای سبز نیاز دارد

وی افزود: به طور قطع و یقین شهرک سلامت گلستان به این وسط و بیمارستان یک هزار تختخوابی گرگان به مقدار زیادی فضای سبز نیاز دارد و می توان از حریم خط نفت و گاز برای این مهم بهره برد.

لازم به ذکر است؛ علی کلاتی، علیرضا پزشکپور و صفرعلی پایین محلی دیگر اعضای حاضر در این جلسه بودند که معتقد بودند گرگان با کمبود فضای بهداشتی و درمانی مواجه است و احداث بیمارستان هزار یکی از نیازهای اساسی مرکز استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه