English

تقدیر مدیریت بحران استان اصفهان از شرکت گاز

مدیرکل بحران استان اصفهان از آمادگی و توان تخصصی امدادی شرکت گاز استان اصفهان در مدیریت بحران و کنترل حوادث غیرمترقبه، تقدیر و تشکر کرد.

تقدیر مدیریت بحران استان اصفهان از شرکت گاز

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، در پی برگزاری مانور بزرگ کشوری آتش سوزی و قطع گاز در ایستگاه تقلیل فشار گاز شهرستان شاهین شهر با حضور نیروهای امدادی ۸ شرکت گازاستانی معین اصفهان،۱۱اداره گاز در سطح استان و ۱۵ سازمان خدماتی و امداد رسان این شهرستان در تاریخ 16 اسفندماه سال گذشته، منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان از اجرای موفقیت آمیز این مانور حساس و بزرگ کشوری تقدیر و تشکر نمود.

در متن این تقدیر نامه خطاب به مدیرعامل این شرکت آمده است؛ توجه به اصول مرتبط با آمادگی و مقابله درچرخه مدیریت بحران از اولویت های اصلی اهداف پیش بینی شده در قانون تشکیل سازمان مدیرت بحران می باشد که اثرات آن در آمادگی عوامل مدیریت بحران در کنترل بموقع حوادث غیر مترقبه ، مطابق با سناریو های پیش بینی شده بسیار حائز اهمیت است.

بدینوسیله از تلاش ها و مساعی جنابعالی در برنامه ریزی واجرای موفق مانور کشوری آتش سوزی و قطعی گاز با هدف ارزیابی  واقعی پایداری شبکه گاز در اسفند ماه 1395 در منطقه شاهین شهر که با هدف ارزیابی توان امدادی کارگروه های تخصصی امدادی و با مشارکت  استان های معین و مدیریت بحران استان  و شهرستان برگزار گردید تقدیر و تشکر نموده، از خداوند متعال توفیق روز افزونتان را در خدمت رسانی به جامعه ی اسلامی مسئلت می نمایم.

گفتنی است، دراین مانور بیش از ۱۶۰ هزار مشترک بالغ بر ۵۰۰ هزار نفر جمعیت ، هفتصد مصرف کننده عمده، بیش از   ۳۷۰  ایستگاه گاز  CGS، TBS،MRS، و MS تحت تاثیر این مانور بزرگ قرار گرفت . در این مانور انفجار و آتش سوزی در ایستگاه تقلیل فشار فرسوده به صورت کاملا واقعی انجام شد که طی آن نیروهای امدادی استان توان خود را درمقابله با شرایط بحرانی به نمایش گذاشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه