English

۱۰ روز دیگر راه‌آهن کرمانشاه آماده عبور آزمایشی قطار می‌شود

استاندار کرمانشاه گفت: وزارت راه و شهرسازی به مدیریت ارشد استان اعلام کرده است 10 کیلومتر باقی‌مانده از عملیات ریل‌گذاری راه‌آهن طی 10 روز آینده به اتمام می‌رسد و پروژه آماده عبور آزمایشی قطار می‌شود.

10 روز دیگر راه‌آهن کرمانشاه آماده عبور آزمایشی قطار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، دکتر رازانی عصر امروز در نشست شورای اداری استان کرمانشاه با رویکرد اقتصاد مقاومتی با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور، وزیر کشاورزی، وزیر نیرو و وزیر صنعت و معدن و تجارت و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد؛ اظهار داشت: طرح منطقه آزاد تجاری قصرشیرین با مساعدت و پیگیری ویژه دکتر جهانگیری در هیئت دولت به تصویب رسید.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: این‌رویداد اتفاقی خوشحال‌کننده برای مردم کرمانشاه بود و امیدواریم با تصویب نهایی در مجلس شاهد تحقق آرزوی چندین ساله کرمانشاهی‌ها در این زمینه باشیم.

این مقام عالی استان افزود: دکتر جهانگیری در سفر سال 93 به استان تأکید بسیاری بر اجرای پروژه راه‌آهن کرمانشاه داشتند و لزوم اجرایی شدن این طرح در دولت یازدهم در مصوبات سفر گنجانیده شد. خوشبختانه عملیات اجرایی راه‌آهن در سفر سال قبل رئیس‌جمهور پس قول مساعد دکتر روحانی به مردم کرمانشاه، شتابی چشمگیر گرفت و اکنون به‌روزهای پایانی خود رسیده است.

وی از وعده وزرات راه و شهرسازی برای اتمام سریع‌تر این پروژه خبر داد و گفت: وزارت راه و شهرسازی به مدیریت ارشد استان اعلام کرده است 10 کیلومتر باقی‌مانده از عملیات ریل‌گذاری راه‌آهن طی 10 روز آینده به اتمام می‌رسد و پروژه آماده عبور آزمایشی قطار می‌شود.

دکتر رازانی عنوان کرد: پیشنهاد برگزاری جشن افتتاح راه‌آهن با حضور دکتر روحانی برای پیش از مراسم تنفیذ به دفتر رئیس‌جمهور ارایه شد ولی به دلیل مشغله‌های کاری ایشان در این زورها این برنامه به زمان دیگری موکول شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه